Hoe het beste te reizen van HCMC naar Danang en terug?

In januari verblijven wij twee weken in Hoi An. Hoe reizen wij het beste van HCMC naar Danang en weer terug, per trein (lang van tevoren boeken?) of per vliegtuig, welke maatschappij betrouwbaar en betaalbaar? Graag advies.
Groeten
Bruce

Voor de treinreis kan ik je de volgende site aanbevelen. www.seat61.com en dan doorlinken naar Vietnam. Mijn vrouw en ik hebben de reis per trein ook gemaakt en is ons goed bevallen. Wel een beetje versleten materieel maar je bent wel een hele dag onder de vietnamese bevolking. Terug zijn wij met het vliegtuig gegaan. Uiteraard veel comfortabeler, maar dan wel voor veel meer geld. Mocht je besluiten om te gaan vliegen, dan denk ik dat vietnamair een goede optie is. Als je al precies weet wanneer je gaat vliegen zou ik niet te lang wachten met boeken. Vietnam air heeft nl drie tarieven, de goedkoopste plaatsen zij uiteraard het eerste weg.

Veel plezier met het voorbereiden van de reis. Hoi an is trouwens een hele goede keuze om te verblijven. Heel vriendelijke binnenstad en een perfect strand om te verblijven. Probeer goede fietsen te bemachtigen om heerlijk van en naar het strand te fietsen.

groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

1 like