Ik heb het al in andere threads gezegd, het belangrijkste is (Engelstalige) references. Zeker als je voor uitzendbureaus aan de slag wilt. Liability issue.
Heb je je NI number al geregeld?
Ik weet niet in welke sector je aan de slag wilt maar kijk zeker in het begin uit naar Jobs waar Nederlands gevraagd word.
het NI nummer is 1 van mijn problemen
las in een bericht hier dat sommige werkgevers met je meewerken dmv een tijdelijk nummer?
kweet niet precies hoe te beginnen
wil dolgraag aan de slag
veel bouwwerk maar ook een heftruck rijbewijs en heb redelijk wat baantjes gezien waar ze om een heftruck chauffeur vragen
NI nummer wordt hier verstrekt via het Social Services kanaal. Dit lijkt echter op
een Catch 22 (KIP & EI) situatie.
Om uitgenodigd te worden voor een interview voor een NI nummer dien je namelijk in het bezit te zijn van werk OF in Engeland een uitkering aan te vragen. Twee weken na je interview krijg je je NI nummer thuisgestuurd.
Echter een uitzendbureau zal je alleen aan werk helpen wanneer je reeds over een NI nummer beschikt. Enigszins logisch gezien het feit dat zij met een wekelijkse payroll werken.
Je beste kans op werk is om je locale jobcentre plus binnen te lopen en aangeven dat je in het bezit bent van een heftruck rijbewijs.
zal maandagochtend eens rondkijken in de stad hier en zien wat ik kan doen
Hartelijk bedankt voor de juiste directies want ik had geen enkel idee
hopelijk kan ik er iets mee
Heeft iemand toevallig een idee of een heftruck rijbeweijs verstrekt in nederland ook effect heeft in engeland
of moet ik weer opnieuw beginnen hier