Hoe Betrouwbaar Is Beachmasters.nl

Wij zin met een groepje van 12 jonge mensen van plan om een vakantie te boeken naar Kroatië of Hongarije.

Nu zagen we op www.beachmasters.nl een paar leuke aanbiedingen. Maar er heerst alleen een sfeertje van wantrouwen om via internet (vooral beachmasters) te boeken.

Zijn er hier mensen die wel eens via beachmasters.nl een vakantie hebben geboekt, wat zijn de ervaringen ermee en is het betrouwbaar?

gr. Adnan

Hee,

Vorig jaar ben ik ook via Beachmasters op vakantie gegaan… en het was allemaal goed geregeld…
Ik raad je aan om naar Kroatie te gaan is echt super… alleen niet met de bus… de heenweg was verschrikkelijk zo krap :frowning:
Wij zijn naar Rovinj geweest hotel monte mulini… alles was perfect maar de kamers waren echt ranzig… Elke ochtend half 10 ontbijten whaha is wel vroeg! Als je op de camping zit… is het eeeeen heeeel eind lopen naar Monvi (discotheek) en ook wel een eindje naar de stad maar het is echt hartstikke leuk :wink:
Succes ermee en als je meer info wilt hebben hoor ik ut wel :smiley:

HEy hoi,

3 jaar geleden alweer dat ik ook met een groep met Beachmasters ben geweest. Naar Argeles sur Mair. Zuid Frankrijk. Alles was goed geregeld. Zelfs toen ik door omstandigheden eerder naar huis moest heeft de reisleiding veel voor mij geregeld.

Ik zou zeggen: gewoon doen!

He Adnan,

Ben jij een Bosniër? Het is geen Nederlandse naam he? Ik heb namelijk ook een vriend die zo heet…
Toevallig willen wij ook met 12 man op vakantie gaan naar Kroatie: Porec. Het lijkt ons echt leuk daar. Ook is beachmasters aan de orde geweest. Want wij weten ook niet of het betrouwbaar is. Daarom heeft een vriend van ons op een forum gereageerd, waar hij te horen kreeg dat Beachmasters goed is!

Groeten SanderB.

Gogo-tours kan je ook alleen maar boeken via internet en dat is toch wel een betrouwbare organisatie. Helaas is hij ook de duurste, daarom gaan wij ook boeken bij Beachmasters.nl (krijg je ook nog eens 20 euro korting, omdat je online reserveert)
Bovendien zie je aan de tekentjes dat ze zijn aangesloten bij de ANVR en de SGR enzo, dus lijkt me toch erg betrouwbaar.
Mijn zus is enkele jaren geleden ook met Beachmasters op vakantie gegaan en daar was ook niks mis mee.
Ik ga dus met het volste vertrouwen mijn reis boeken naar Argeles sur Mer in Frankrijk

Siofok is top, Beacmasters is KUT ! 2x met ze geweest, beide keren een drama. Slechte reisleiders die alleen maar dronken zijn en iets van je willen. Het apartement was echt vies. Gebeld en ze deden er helemaal niks aan. Vorig jaar met x travel naar Siofok geweest en was helemaal oke!

Ik ga dit jaar Naar Spanje met BeachMasters…
Dit is voor mij wel de eerste keer, maar ik heb al veel goede
verhalen gehoord… dus het lijkt me wel betrouwbaar om met Beachmasters te gaan

Beachmasters betrouwbaar…

Zeker, Beachmasters is aangesloten bij de ANVR en de SGR… dat houdt in dat ze een gerenomeerd bedrijf zijn… en dat daar controle op is. Het is nu nog mogelijk om via een uitzendbureau te boeken… maar beachmasters is hard op weg om enkel internet reizen aan te bieden… Ik werk al een aantal seizoenen voor ze… en het is altijd leuk, goed georganiseerd en gezellig. Ben trots om voor dit bedrijf te werken! En op de leuke gasten die ik elk seizoen op de bestemmingen mag ontvangen… Jullie dus

Groetjes reisleider beachmaster… en wie weet tot ziens!

Hoezo tot ziens als je niet zegt wie je bent ? Is maar beter ook, geen goede ervaring met beachmasters reisleiding !

De reizen zijn op zich goed geregeld enzo, maar de reisleiding is echt enorm klote! Kortaf, vertellen niet goed wanneer je ergens vertrekt voor een activiteit enz. Ze gaan alleen mee om zelf vakantie te vieren, helemaal geen verantwoordelijkheid gevoel. Vorig jaar in Blanes was iedereen jaloers op onze reisleiding (wij waren met gogotours). Die nemen de tijd voor je, leggen je alles uit, staan voor je klaar en bezatten zichzelf niet als ze mee zijn met een activiteit,

Het is wat laat maar meneer de reisleider dan mag jij mij eens uitleggen bij welk **uitzendbureau **je reizen kunt boeken…

ik las dat jij reisleider was bij beachmasters. ik heb daar binnenkort een selectiedag en ik moet een presentatie geven van maximaal 5min. Heb je toevallig wat tips voor me???
THNX!

[…]
slechte organisatie, smerig appartement!
[…]

afgelopen week naar Blanes gegaan, ze smeren je pakketen aan van over de 100€ met het berichtje dat je nergens goedkoper terecht kunt! onzin! toen we het pakket weigerden, waren ze nog kwaad ook! er waren daar mensen die gingen uit checken, en kregen hun borg niet terug omdat ze te vroeg waren met het opleveren van de kamer of omdat er een bezem stuk was, en dan betaal je p.p. 50€ borg en iedereen was het kwijt. Dus geen 5 euro aftrek, omdat er een bezem kapot gaat, nee, de volle borg ben je kwijt. die mensen dachten slim te zijn en haalde beachmasters erbij, beachmasters zei over een kwartier gaat de bus, en zorg maar dat je er in zit! We moesten nog in checken geen lekker gevoel als zo je vakantie begint. Het appartement was beschikbaar om 17.00 en om 07.30 waren we al daar. Om 17.00 koffers ophalen, kwamen die lui pas om 17.20!
Mijn vriend is toen naar de leiding toe gegaan, om te vragen waar ze bleven met de sleutel voor de poort. Hij kreeg te horen dat hij maar ergens anders moest gaan zeiken, want de man bij wie hij het vroeg ging niet over de sleutels! Wat een onzin, beachmasters is een organistatie, en het ergste was nog dat de vrouw die over de bagage ging, uit het gebouw kwam dat naast het gebouw stond voor onze bagage! Ze ze vertelde ons dat je telkens maar 5 min hebt en te laat is pech! Nou, ze kunnen mij de bomen in!

Het appartement was te smerig voor woorden! Snotjes zaten aan de gordijnen, de schimmel viel in de badkamer letterlijk van het plafon af! En in de keuken plakte je aan de grond vast met je schoenen om nog maar te zwijgen over de eettafel!
De eerste dag was het zwembad ook mooi blauw, de tweede dag was deze al pis geel! Bij vertrek een en al ellende! 10.00 sleutel in leveren en 12.00 borg pas op halen! Om 20.00 de tassen. Er was daar een meisje die vroeg of ze zich nog even snel kon omkleden, zei die vent van beachmasters: ja over 5 min gooi ik de deur dicht! En wij de eerste dag een half uur wachten tot ze die poort openen!

PS. Die pakketten niet aan nemen van hun! 100€ en dan heb je een bbq, dagje Barcelona, kroegentocht etc. op zich erg aantrekkelijk, maar de drankjes kosten maar 1 euro voor een tequila, halve liter bier 1 euro! Nou echt wel dat je dit allemaal goedkoper kunt doen! O ja, let op bij het weigeren van hun pakketten kun je nog wel eens de dreiging krijgen dat ze je weigeren mee te nemen met de bus terug naar Nederland!

veel plezier op vakantie, met beachmasters!

Nou nou Majaka,

De oudste zoon van mijn man heeft afgelopen zomer voor beachmasters gewerkt, dus uit eigen verhalen weten wij nu wel hoe het in elkaar zit. Ook met die pakketjes.

Maar ook met de vakantiegangers, de jongelui van rond de twintig en hun gedrag.

En zoals je nu het forum zit vol te schelden, als je ook zo tegen de begeleiding bent geweest, dan kan me hun antwoorden wel voorstellen. Ik geloof dat bij mij ook beide hakken in het zand gingen en mss nog niet eens 5 minuten gekregen had.

Die begeleiding moet heel hard werken. Twee maanden lang van 18 tot 20 uur per dag. Om nog maar te zwijgen over de telefoon die ze bij zich dragen en dan zeker 6 keer per week ´s nachts gebeld worden om zatte jong volwassenen op te gaan halen op het politiebureau, of gewonde vechtersbazen naar het ziekenhuis te gaan brengen. 4 Uur slaap per nacht was vaak al veel. Onze zoon heeft een week nodig gehad in Nederland om weer bij te komen.

Het was voor hem wel een prachtige ervaring. Het heeft hem alleen wel de ogen geopend hoe jong volwassenen ook kunnen zijn.

Elk verhaal heeft twee kanten.

BeachMasters is nu eenmaal een jongerenreisbureau. Dan weet je dat het er wild aan toe kan gaan. Ik heb alle bewondering voor de reisleiders die het e.e.a. in goede banen leiden. Wanneer je het liever wat rustiger houd, kun je beter een reis maken naar een accommodatie voor iedereen.

Ik heb even gekeken op VoordeelVakantieWijzer. In Hongarije vond ik niets dat voor jongeren aantrekkelijk is, maar in Kroatie vond ik een mobilhome in een vakantiepark in Dalmatie/Zaton dat maar liefst een 8 krijgt van de gasten. De prijs voor een week is vanaf maar € 59,- p.p. bij 6 personen. Voor € 83,- p.p verblijf je in een appartement. Het is een autoreis, dus je moet zelf voor vervoer zorgen. Een busretour staat er ook bij: € 169 per persoon.

Goed en goedkoop kan dus wel degelijk samen gaan.

Toen ik dit had uitgezocht, ontdekte ik dat de vraag al 5 jaar oud is. Maar goed, dat verandert niets aan mijn stelling: bij een jongerenvakantie moet je geen rust, mooi appartement of superservice verwachten.

.

Wij zijn nu 2 jaar achter elkaar met beachmasters naar Bulgarije geweest en alle 2 de keren geen problemen gehad met onze reisleiding.
Ze waren niet dronken tijdens kroegentochten of iets dergelijks.
Dat ze pakketten willen aansmeren dat hoort erbij, het eerste jaar hebben we vrolijk met alles meegedaan, maar afgelopen zomer vonden we dat niet zo nodig. Toen werd er heel goed geprobeerd om ons over te halen en hebben we uiteindelijk toch aan 2 dingen meegedaan.
Verder kon je ze altijd bellen voor problemen en die hebben ze dan ook meteen opgelost.
Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe je zelf tegen ze bent. Wij gedroegen ons normaal, maar er waren nederlandse jongeren bij die er echt een zooitje van maakte…en beachmasters mag dan hun zooitje gaan redden zodat ze niet uit hun appartement gezet worden.
Ik zeg RESPECT voor de reisleiding van beachmasters :cheer:

Ik ben afgelopen jaar met Beachmasters naar Sunny beach in Bulgarije geweest en het was een super vakantie. In tegenstelling tot vele hier vond ik de reisleiding juist super. Die maakte de vakantie perfect. Ik zit er serieus over na te denken om volgend jaar ook te gaan soliciteren als reisleidster, lijkt me top!

Het is misschien ook wel leuk om zelf iets te regelen. Dan bespaar je meestal wel veel geld.
Misschien is een bungalow wel wat in die hete landen http://www.actiebungalows.nl/

*beachmasters, bedank dat jullie vanochtend om 08:00 uur een hele bus jongeren
in spanje hebben afgezet die daarna nog uren met hun bagage hebben moeten lopen
om hun hotel te vinden!!! *