Hoe Alles Regelen?

Hoi,

over een drietal weken ga ik voor de eerste keer naar Djerba met mijn vriend. Het is ook de eerste keer dat we alleen reizen en ik vraag me af hoe alles daar geregeld wordt. We willen bv. een jeepsafari doen en enkele dingen op het eiland bezichtigen, maar is er, eens we daar in Djerba zijn, iemand die ons daar uitleg over kan geven en ons wegwijs kan maken? Kunnen we excurcies best via het reisagentschap doen, of daar via de plaatselijke bevolking? :huh:
We zitten daar in 4*hotel Castille, weet iemand mss of het daar ok is?

Groetjes, Joke.

Hallo Joke,

In alle hotels hangen informatieborden met de excursies erop. tevens staat er een telefonnummer bij, waar je naartoe kan bellen. Vaak ligt er ook meerdere mappen vand e verschillende reisorganisaties over de excursies. Dan kun je zelf eerst lezen en dan uitkiezen. Bij ons in het hotel zitten er ook vaak reisleidingen van andere organisaties, die je informatie kunnen geven. Maar ook bij de receptie kun je terecht. De receptie helpt je met alles.

Als je het eiland wilt gaan verkennen, dan kun je ook zelf een taxi pakken en aangeven waar je naartoe wilt gaan. Dat hebben wij ook gedaan.
Wij hebben een heel goed boek gevonden waar eigenlijk alles in staat. Je kan het hier op dit forum onder: ´beste reisgids Djerba´vinden.

Je hoeft je echt geen zorgen te maken daar, iedereen wil je helpen zodat je vakantie prettig verloopt.

Veel plezier!

Hugi en Timea