Ik zie altijd heel veel topics over werken en wonen en stage op dit forum en bedacht me dat er eigenlijk niet zo heel veel topics over sporten zijn. Ik ben nu een jaar op het eiland en ben hier begonnen met hockeyen, ik train op woensdag avond om 20.00 op blue bay en we trainen daar op woensdag avond altijd met een hele club beginners en gevordenen, sommige dus die nog nooit een bal hebben geraakt en sommigen die al jarenlang spelen.
Mocht je geinteresseerd zijn en het leuk vinden om lekker te gaan sporten, of vroeg je je al af of er wel gehockeyd werd op het eiland, kom lekker mee spelen!!
Als je meer informatie wil mag je me natuurlijk ook altijd een berichtje sturen!!
Ik ga per eind Januari naar Curacao toe voor mijn stage. En had zelf al wat informatie opgezocht om te hockeyen in Curacao. Had al wel 2 clubs gevonden alleen ik twijfelde nog voor welke? hcdevrienden en CHC.
Waar zit jij bij, en is het een leuke club. Misschien een rare vraag maar heb jij trouwens je stick meegenomen in het vliegtuig of heb je een stick daar gekocht.
Zag dat je nu al een jaar op curacao zit! bevalt het allemaal nog?
hey!!
Leuk leuk!!!
Euhmm ik ben pas hier op het eiland begonnen met hockeyen, dus had nog niets aan hockeyspullen. Heb via via een stick gekocht, die geimporteerd was, je kan hier niets aan hockeyspullen verkrijgen, dus neem lekker alles mee in het vliegtuig, geloof dat je stick ook als hanbagage mag!
Ik zit bij de vrienden:D IS echt super gezellig!! maar CHC ook!! Kom gewoon op de eerste woensdag naar Blauw baai om 20 uur en dan ontmoet je iedereen, daar trainen we en als je dat te saai vind ga je naar dinsdag, dat is het potje waar mensen echt goed kunnen hockeyen en kei hard willen spelen. We hebben altijd mensen nodig voor wedstrijden, dus wordt je zo overal in opgenomen:D
Laat me anders rond die tijd nog eventjes weten!! Is echt gezellig hoor, gewoon doen, hebben maar 4 clubs op het eiland, dus we trainen met zijn allen en daar hoef je niet voor een club bij in te zitten… [EMAIL=“woensdagtraining@gmail.com”]woensdagtraining@gmail.com kan je ook even naar mailen, arno spies is mijn trainer en die kan het je haar fijn uit leggen allemaal!!
ik zit hier ind een jaar al… erg wennen, mis nl en de dingen daar , vooral mijn familie en vrienden, maar tis zeker genieten in de weekenden enzo dus ik mag niet zeuren;)
Als je meer wilt wetn:D je mag ook mailen etC:D
xx jody
bedankt voor de informatie. Ik denk dat ik mijn stick en schoenen gewoon meeneem! ik speel zelf al ongeveer 14 jaar hockey en tijdens mijn stage wil ik niet graag stil zitten ahha Natuurlijk ook een erg leuke manier om vrienden te maken.
Jij bent vast gaan wonen op Curacao? En bevalt het allemaal wel, geen heimwee naar Nederland? Heb je nog tips voor mij als ik die richting op ga?
ey ey Veronique!
Als je al zolang hockeyt moet je zeker komen, ik moet nog zoveel leren;)
Ik heb heel erg heimwee naar nederland, maar alles heeft zijn voor en nadelen, woon hier nu 13 maanden en blijf 2 jaar… dus over de helft;)
Verder aan tips… haha… pfffff Geen idee joh… goede camera, etc etc… tis indd mooi weer… maar mooi weer is niet altijd alles;)
ik vermaak me iniedergeval nog wel! tis indd genieten in de weekenden op het strand… en er wordt veel ondernomen op het eiland!! elke dag is er overal wel wat te drinken of gezellig!!
Als ik op het eiland ben kom ik zeker een keer langs bij het hockeye! Maar ik ga wonen bij GPstart. Zij hebben huisvestiging dus maak daar gebruik van. Mijn stage is ook bij Gpstart. Ga alles regelen voor de studenten die hier stage gaan lopen.
Waar werk jij nu op Curacao? of is het ook voor stage geweest maar je bent blijven hangen ?
hey hey!:d
Klinkt goed dat alles wordt geregeld!!
Heerlijk lijkt me dat! ik werk als operatieassistent in het ziekenhuis en ben hier heen gegaan om te werken en wonen, heb geen stage gedaan hier en ben gelijk na mijn opleiding hierheen gegaan, voor buitenland werk ervaring;) was daarvoor nog nooitop curacao geweest hahaha… maar t is goed uitgevallen:D leuk hoor!