Ho(s)tel Pokhara

Namasté!

Volgende week verblijf ik een paar dagen in Pokhara. Omdat ik alleen reis, zoek ik een leuk hotel of guesthouse waar je gemakkelijk andere reizigers kunt ontmoeten.
Bij voorkeur dus een plek met een gezamenlijke ruimte of een gezellige bar…
Iemand goede tips of leuke ervaring?

Bedankt!

Via Wereldwijzer app

Ik heb de laatste keer hier geslapen http://www.hviewpoint.com/. Liet ik regelen door mijn hotel in Kathmandu, kennelijk waren het vrienden,. omdat ik geen zin had in zoeken. Klein binnentuintje voor ontbijt, dakterras met uitzicht op Annapurna. maar er zijn zo veel leuke guest houses in Pokhara dat iedere tip eigenlijk overbodig is. Loop een half uur rond en je vindt handenvol guest houses die aan je wensen voldoen.

Hee Kimz,

Je kan geen pr meer ontvangen, maar waar ben je uiteindelijk terecht gekomen? Ik reis volgende week naar pokhara en ben benieuwd of je nog tips had:)?

Via Wereldwijzer app

Hoi Margit, Lakeside stikt van de hotelletjes dus je zult er vast eentje vinden die je bevalt! Ik adviseer je wel om vooraf via booking.com te reserveren, omdat ze ter plekke een veel hogere prijs vragen. Is me al vaker overkomen in Nepal :slight_smile:
Ik heb eerst geslapen in Travel Inn, na een trekking ben ik bij Greenland gaan slapen. Veel goedkoper, maar KEIHARDE bedden!
Mocht je nog een goede organisatie zoeken voor je eventuele trekking: Eastern Light Nepal Trek. Toppers!
Veel plezier!

Via booking.com ? Onze ervaring is juist anders om tenzij je hotels boekt. Daar kan het idd voorkomen.
De goedkopere guesthuizen zijn altijd goedkoper op inloop. Alleen in het hoogseizoen schieten de prijzen omhoog en wordt de prijs soms aangepast aan het aantal kamer die beschikbaar zijn. Hoe voller hoe duurder :slight_smile:
Daarnaast zijn de leuke kleinere guesthouses niet online te boeken

Q

Te laat voor Kimz maar voor iedereen die nog iets zoekt in Pokhara kan ik hotel Tara aanbevelen.
Zelden zo’n schoon en comfortabel hotel gezien met een fantastische crew die zeer behulpzaam zijn.