Hallo!
Ik heb vernomen dat er voor dit jaar in Turkije de grootste hittegolf sinds jaren is voorspeld… :o
Is dit waar? weet iemand hier meer van?
Gr. Magda ![]()
Hallo!
Ik heb vernomen dat er voor dit jaar in Turkije de grootste hittegolf sinds jaren is voorspeld… :o
Is dit waar? weet iemand hier meer van?
Gr. Magda ![]()
ik weet het niet, maar ik heb al twee keer eerder de hittegolf in turkije meegemaakt, je mocht toen blij zijn als de schaduw of in het koude water kon gaan.
ik zie het wel van de zomer qua hoge temperaturen of hittegolf in turkije weer doet
groetjes besmile
@Magda wat heb je precies gehoord, en voor welke tijd zou dat dan moeten zijn??
Heb ook een paar keer zo’n golf gehad, maar was er eigenlijk helemaal niet blij mee. Waren in oktober in Kusadasi, liep de temperatuur alleen maar op en op. Het jaar erna in juni ook Kusadasi, temeraturen van 50 gr B) . Zorgen voor voldoende vocht was toen het enige dat je doen kon, en het water in om te zorgen dat je eigen temperatuur op laag genoeg pijl bleef <_<
Hoor/lees het wel weer
Annemiek
o jee een hittegolf??? nee toch, ik heb meteen maar reis geannuleerd :rolleyes:
Mijn vriendin werkt met een Turkse man, en hij heeft dit gezegd. Dat deze zomer veel warmer wordt dan normaal. Maar ik zou dit graag na willen trekken bij degenen die dus in Turkije zitten, of iemand er misschien meer over gehoord heeft… ![]()
Gr. Magda ![]()
Kunnen ze het weer al zo ver van te voren voorspellen??
:blink: Warmer dan normaal deze zomer :blink: slik…
Vorig jaar heb ik ook een dag (gelukkig maar 1 dag) 50 graden gehad! je kon een eitje bakken op het asvalt!!
Nou ja we zien wel…
Groetjes Rieneke
Ik heb echt geen idee of het waar is… daarom wilde ik het hier checken…
Maar het is natuurlijk wel een feit dat het klimaat overal ter wereld aan het veranderen is!
We zien het wel! ![]()
Groetjes, Magda
Ja das waar! Nou ik ben benieuwd of iemand hier nog iets meer over kan vertellen!!
Groetjes Rieneke
Zoiets kan je niet voorspellen nu al. Je kan het alleen maar suggereren aan de hand van de weersomstandigheden de laatste jaren e.d, maar nu zeggen dat er een hittegolf komt is niet mogelijk. Betekend niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk ;).
Sorry, maar voor het ogenblik heb ik nog niets over een hittegolf gehoord. Trouwens in Kusadasi en Maramris is het nu aan het regenen. Ik ben tot zondag in Side en Alanya, had mooi weer tot gisteren en vandaag is het ook al frisser en veel wind. Trouwnes, wat is een hittegolf. Wij die hier wonen maken dit dikwijls mee,langer binnen blijven, meer in de schaduw, en warm is het hier altijd. Het hangt ook af van de streek waar je wil komen. In alanya is het hier altijd al 5 graden meer dan waar ik normaal woon in Kusadasi.Dus nog geen paniek,hitte golf of niet een verfrissende duik in het water en je bent zo weer afgekoeld.
Allemaal een prettige vakantie,
franka
Thanks Franka!
Dat wilde ik nou weten, of er iets in Turkije er over gezegd was!
Die man van wie ik het heb zat waarschijnlijk gewoon uit zn nek te kletsen!
Thanks en op de mooie zomer!
Groetjes, Magda ![]()
Ja net weer met mijn manneke gebeld (live vanuit Marmaris) en het regende er en het waaide er super hard, ook heb ik heb vanmiddag met de webcam gezien en hij had een dikke trui aan en een muts op dus…
Ik denk dat die hittegolf wel even wegblijft…Maar goed ook want ik hou van warmte maar niet TE!
Groetjes…
~Deniz~
ik heb ook nog niets over een hittegolf gehoord… ik hoop maar niet dat het te heet gaat worden!!
ik had net trouwens m’n vriend aan de telefoon en die zei ook dat het heel hard regende! hij deed ff het raam open en ik hoorde het hard kletteren.
x zara
ach het wordt er zowiezo heet van de zomer :rolleyes: B)
Ja lekker he ![]()
Groetjes…
~Deniz~
hihi zeker. soms iets te heet, maar ach, schaduw en binnenshuis blijven en veel water drinken helpt een hoop
![]()