Beste,
De tweede week van juli ben ik van plan om er weer eens op uit te trekken naar Noorwegen. Wandelen door de bergen, trekken van berghut naar berghut of zo nu en dan in het tentje. Na een week in de bergen doorgebracht te hebben is het heerlijk om weer eens cultureel bezig te zijn, musea en/of andere bezienswaardigheden. De planning is twee weken erop uit. Door omstandigheden gaat een goede vriend van mij niet meer mee. Alleen rond trekken heb ik eerder gedaan. Je kan dan volledig opgaan in de omgeving om je heen en je eigen gedachten, maar dat kan ook met een reismaatje en het is gezelliger.
Tijdens zulke reizen mag ik graag genieten van de natuur en tijd maken voor het lezen van een goed boek. Ook persoonlijke verdieping in het christen zijn vind ik belangrijk. 'avonds dus lekker een beetje lezen in zo’n berghut (hytta) en gezellig kletsen over diverse onderwerpen. De volgende dag dan weer actief vol gepakt naar de volgende bestemming.
Lijkt het jou m/v leuk om mee te gaan en sluiten jou interesses en levensbeschouwingen een beetje aan bij die van mij, laat dan wat van je horen en wie weet klikt het voldoende voor een leuke vakantie.
Groetjes,
JB