Niet iets waar je meteen aan denkt bij Rio, maar er zijn heel veel verschillende wandel(hike)routes. Het grootste stadsbos bevindt zich in Rio!
Mocht je interesse hebben in een gids of simpelweg informatie, stuur me dan een privé berichtje.
Grtz
Niet iets waar je meteen aan denkt bij Rio, maar er zijn heel veel verschillende wandel(hike)routes. Het grootste stadsbos bevindt zich in Rio!
Mocht je interesse hebben in een gids of simpelweg informatie, stuur me dan een privé berichtje.
Grtz
Oi, leuk dat je hierin iets kunt betekenen ![]()
Vorig jaar wilde ik in mijn oneindige enthousiasme vanaf Parque Lage zo ver mogelijk richting de Corcovadoberg. De trail zou 2,5 uur moeten duren, met in het begin al mooie stukken en wilde apen. Helaas kreeg een reisgenoot al vrij vroeg last van z’n knieën. Van een andere orde, maar hierdoor blijft mijn favoriete trail de autoloze strandboulevards op zondag, echt top :king:.
Boa sorte!
Ja ik ontdek zelf steeds weer nieuwe routes. Op inet zijn de meest genoemde trails Pão de Açucar, Corcovado die jij hebt genomen en Pico da Tijuca. Maar er zijn er zo veel meer! Het is ook leuk om iets anders te doen tijdens een verblijf in Rio dan voetbal en carnaval. Daarnaast ook goed voor de conditie na het eten van al dat vlees & drinken van die caipirinhas.