Hii iedereen, ik ben Mandy :)

Hii,

Ik ben een meid van bijna 18 jaar. Ik ben openminded, avontuurlijk, sportief en geïnteresseerd in andere mensen en culturen. Het lijkt me echt geweldig om zoveel mogelijk van de wereld te zien, daar droom ik al jaren van. Ik zit nu in VWO6 en ik hopelijk heb ik in juni mijn diploma :), hierna wil ik eerst in de zomermaanden in Oostenrijk gaan werken en daarna de wereld rondreizen.

Ik heb nog geen concrete plannen, alle landen hebben wel iets moois hahaha, de keuze is zo lastig. Het lijkt me wel leuk om een cursus spaans te volgen in Zuid-Amerika en daar ook wat van het continent te zien. Nieuw-Zeeland en Australië lijken me ook helemaal geweldig. Dan is er natuurlijk ook nog Zuidoost-Azië met allemaal geweldige landen met schitterende culturen en natuur.

Ik ben erg actief en sportief, tijdens mijn reis wil ik ook graag veel sportieve dingen doen, als hiken, duiken, kayaken, mountainbiken, en nog veel meer.
Ik ben altijd in voor een praat met mensen om me heen en ik ben optimistisch en vrolijk ingesteld.

Ik zou het gezellig vinden om met iemand de wereld (gedeeltelijk) rond te reizen en een geweldige tijd te hebben.
Aarzel niet om me een berichtje te sturen!

Groetjes Mandy :slight_smile:

Hoi Mandy, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.

Hoi Mandy,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Zo niet:

Ik ben Lianne, 19 jaar en neem aankomend schooljaar een tussenjaar om te gaan reizen door Zuid-Oost Azië. Ik wil in november vertrekken naar Bangkok, dan door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja reizen en in april weer in Thailand eindigen voor het Thaise nieuw jaar. Ik heb nog geen concrete plannen maar wil zeker veel ondernemen en zien! Af en toe een stranddagje is natuurlijk ook chill.
Ik vind het best spannend om alleen te gaan en zoek daarom een reisgenootje.

Misschien zouden we (een deel) samen kunnen reizen, let me know!

Groetjes Lianne

Heee,
Ik lees je berichtje nu pas. Ik ben op dit moment van plan om in oktober naar NieuwZeeland te vertrekken en daarna wil ik naar Zuidoost-Azië, hetzelfde rondje dat jij beschrijft. Ik wil ook graag erg veel zien en beleven. Ik ben ook nog opzoek naar een reismaatje, aangezien het best wel eng is in je eentje hahaah :slight_smile:
Misschien sluiten onze plannen net op elkaar aan :slight_smile: mijn email is mandy.schepers@.live.nl
Groetjes Mandy