Hier komt: "Wat is ecotoerisme nu eigenlijk?"

Beste allemaal,

Naar aanleiding van een reactie van een Wereldwijzer-lid, die mij erop attendeerde dat er over het onderwerp “ecotoerisme” nog veel onduidelijkheid bestaat, heb ik besloten een artikel te schrijven over wat ecotoerisme nu precies is en wat de voornaamste misverstanden zijn hieromtrend. Ik ben er al druk mee bezig en zal dus binnenkort hier te lezen zijn.

Wordt vervolgd…
Wouter v. Kuijk

Hoi Wouter,

Leuk idee, daar ben ik dus eigenlijk ook wel benieuwd naar. :thumbsup:

Xander

van dale zegt:

eco·toe·ris·me (het ~) 1 toerisme naar natuurgebieden

http://www.vandale.nl/images/furniture/n.gif

wikipedia zegt:

Sjaak
www.wereldrondreis.eu

Hoi allemaal,

Wegens de zeer hectische en belangrijke examenperiode die nu volop aan de gang is, is het artikel een beetje op de achtergrond geraakt. Ik ben eraan bezig zodra ik de kans daarvoor heb. Ik verwacht dat het complete artikel voor half juni geplaatst te hebben. Als word-document wel te verstaan compleet met opmaak, afbeeldingen en alle in’s en out’s over ecotoerisme. Verwachte lengte: 6-9 pagina’s. Lang maar ik probeer er voor te zorgen dat het de moeite waard is om te lezen.

Nog even geduld dus, ik probeer het z.s.m. te realiseren. Bovendien heb ik een aantal ecolodges gevraagd een artikel te schrijven over de ecobranch en hun beleving van en opvattingen over ecotoerisme. Dit plan staat nog in de kinderschoenen, maar krijgt zeker een vervolg.

Wordt vervolgd dus…

Knipoog :wink:,
Wouter v. Kuijk