Hi,
bij deze zal ik me dan ook maar even voorstellen. Ik heb zo juist na hier al heel wat gelezen te hebben mijn account geactiveerd zodat ik ook kan reageren en berichtjes kan plaatsen. Mijn naam is Jessy en ik woon in rotterdam en ben 35 jaar. net als iedereen hier hou ik waanzinnig van reizen. Maar hebben mijn reizen zich altijd beperkt tot met vrienden een hotel en ticket boeken en gewoon comfortabel met een koffer op pad. Dit jaar ga ik voor het eerst in mijn eentje op pad en ook nog eens met een rugzak (aarrrchh nu al paniek over, althans vooral mijn ouders volgens mij, die denken dat niemand die alleen reist levend terug komt uit Zuid Amerika) Tot nu toe naast europa vooral Azie gezien… met name al een aantal keer in Thailand en Hongkong. Nu staat Argentinie en Bolivia op de planning in mei. puur gebaseerd op reisverslagen en de behoefte aan een zonnig land kwam ik in Argentinie uit. Tja als je dan toch in de buurt bent dan wil ik uiteraard de Salar de Uyuni niet missen en pak ik ook gelijk een stukje Bolivia mee… klein dingetje… never nooit bedacht dat mei het daar al richting de winter gaat dus dat het met dat zonnige wel eens tegen kan vallen… maar goed… ondertussen kijk ik er onwijs naar uit va 26 april 5 weken weg dat is heel lang geleden… Ik ga me hier dan ook even op alle tips storten van mensen die soortgelijke reizen hebben gemaakt en ik spreek jullie ongetwijfeld heel snel…