Even voorstellen...

Hoi ik ben Jessy,32 jaar en ik zou graag tussen 4 oktober t/m 19 oktober op vakantie willen.
Ik sta open voor verschillende opties.Lang weekend weg,bv Valencia, en of Sevilla, weekje camperen met de tent etc.

Ik heb hiervoor een paar lange reizen gemaakt,het is weer erg lang geleden.
In 2005 heb ik 12 maanden door Australie en Nieuw Zeeland rondgereisd, dit in combinatie met werken en reizen.
In 2006 heb ik voor 2 maanden door Azie gereisd (landen zoals Thailand,Loas en Vietnam)
In 2007 o.a door Duitsland en zweden gereisd met een paar reisgenoten

Tussen 2008 en 2012 ben ik naar Turkije geweest(zon vakantie) Egypte (zon,zee en cultuur)Portugal(Algarve) Spanje (Mallorca,Gran Ganaria,Barcelona)Ook heb ik landen gezien zoals Zuid en Noord Amerika.:zon02:

Daarna heb ik ook nog korte trips gemaakt door Nederland, graag zou ik weer naar het buitenland willen om dit te herontdekken.

landen die ik nog graag wil ontdekken:
Israel( nu nog niet ieg)Italie,Kroatie,Polen,Afrika

Mijn voorkeur om dit te willen doen samen met andere reisgenoten.

Tot snel:dag:>>>

Groetjes Jessy

Welkom op Wereldwijzer, Jessy!

Misschien kun je even een berichtje achterlaten in het Reisgenoten Forum. Wellicht vind je hier dan iemand waarmee je op pad kunt. Veel succes! :slight_smile:

Hoi Jessy,
Jeetje ,je hebt al aardig wat landen bezocht,hoe waren je reiservaringen met Thailand,ook het noorden bezocht?