Gezellig voorstellen !

Hallo allemaal,

Ik ben Tessa uit Almere, 29 jaar en heb een vaste baan.
Reizen vind ik erg leuk en uitdagend alleen heb ik geen vaste reisgenoot.
Omdat dingen samen doen vaak leuker is dan alleen, heb ik besloten hier is te gaan kijken.

Ik heb inmiddels al een aantal leuke dingen gedaan, zoals Rome bewonder, New York bezocht, rond gereden in Los Angeles, ontspannen in Kroatië.
En noem nog maar een aantal plekken op.

Dit jaar wil ik graag een rondreisje doen op sicillie van ongeveer 12-14 dagen.
Het idee is om een auto te huren en dan op verschillende plaatsen een hotel te pakken.
Zoals je door hebt nog niets staat vast of is concreet. Plan is om die in Half juli te gaan doen.

Naast reizen heb ik een grote liefde voor dieren. Heb een hond en konijnen. Erg leuk!

Nou ik ga maar eens wat voorstel rondjes lezen.

Groetjes Tessa

Welkom op Wereldwijzer!

Neem gerust een kijkje in de verschillende landenfora.

Veel forumplezier toegewenst. :slight_smile:

Hey,
ik heb een maand geleden een roadtrip met de motor gedaan met een maatje van me door Frankrijk, Spanje en Portugal. Dit is me zo goed bevallen dat ik sinds ik terug ben, er constant aan denk om m’n baan op te zeggen en enkele maanden te gaan reizen.
Heb wel wat spaargeld staan en zou onderweg ook wat werken en als ik terug ben via de interim gaan werken. (dus voor kortere periodes zodat ik tussendoor (eens ik terug wat gespaard heb) m’n boeltje kan pakken en gaan reizen :slight_smile: )
Nieuwe ideëen en reisgenoten zijn dus altijd welkom. Ik reis graag volgens het motto: 'we zien wel waar we uitkomen, low budget, en vooral de sociale interacties met de mensen die ik onderweg tegenkom interesseren me, vandaar dat ik ook graag reis in landen waar ik de taal spreek(ned,eng,frans,en ik leer spaans)

hey tessa

Ik heb al iets verder rondgetrokken brazilie India Sri-lenka , in egypte gewoont griekenland , Marokko, etc etc maar lijkt me leuk ervaringen te delen met iemand

wat denk jij…? grt glenn