Hoi

Hoi,
Ik ben Jessica, helemaal verslaafd aan reizen. Vooral de laatste tijd. Een paar jaar geleden ging ik alleen nog naar strandvakanties in Spanje. De afgelopen 3 jaar ben ik in Zuid Amerika geweest.

1e jaar 2 maanden. 3 weken door Patagonie, Argentinie gereisd, vervolgens 5 weken brazilie.
2e jaar ben ik alleen 3,5 maand naar Brazilie geweest. In de buurt van Sao Paulo, Rio en Florianopolis
3e jaar 7 weken : 3 weken met groepsreis in Brazilie geweest en 4 weken zelf iets ondernomen.

Echt super. Verder geregeld stedentrips maak ik tussendoor.
zou alleen leuker zijn met een reisgenoot. Dus ik hoop in de toekomst nog vele reizen te kunnen maken!! >>>

Hoi Jessica,
Welkom op wereldwijzer,
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht als ik je berichtje lees,nu las ik dat je ook zocht naar een reisgeno(o)t(e)
Hier op wereldwijzer hebben we een reisgenotenforum,misschien dat je daar even een berichtje kan plaatsen voor een reismaatje.zie link:hier aanklikken
Suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst.
groet:georgessiam.

Hoi, ik weet al van die reisgenoten oproepjes site. Ik ben nu niet direct naar iemand op zoek, dus nu even geen oproep daar. :slight_smile: Maar handig voor in de toekomst. Ben overigens al lang hier actief, alleen dacht plaats hier eens een berichtje!