hey!

Hey allemaal. Ik ben Heleen en 22 jaar. Vorig jaar heb ik een groepsreis met g adventures gemaakt,
samen met een meisje dat ik via een site had ontmoet.
We zijn van Mexico naar Costa rica gegaan met auto’s, boten en een vliegtuig. Het was echt fantastisch! reizen vind ik super, het haalt je even weg van de dagelijke sleur. Ik ben ook op all inclusive vakantie geweest, gewoon in een huisje en steden trips. Mijn droom vakanties zijn nog naar New York gaan, een rond reis door Amerika en Canada met een auto en ook nog 1 door Europa met de trein of auto. Hierna wil ik nog graag naar Indonesie en Bali.
Australie lijkt me ook mooi, maar dat is iets voor later. Zoals jullie kunnen lezen heb ik nog veel dromen over en ik hoop dat ze allemaal uit gaan komen :slight_smile:

In het dagelijks leven ben ik leerkracht in het basisonderwijs die opzoek is naar een baan en daarom nu invalt. Ook werk ik nog bij een etos. Ik sport 2 keer in de week en zit op koor wat erg gezellig is. Mijn hobby’s zijn koken, lezen, kletsen, leuke en nieuwe dingen doen.

Hoi Heleen,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om naar New York tegaan !
Natuurlijk wil je in New York niet alleen maar shoppen en slenteren door Central Park Heleen?
Een voordelige manier om attracties te bekijken is door een New York City Pass aan te schaffen. Voor zo’n 67 euro krijg je zes attracties, waaronder een boottocht. De pas is geldig voor negen dagen en je kunt zelfbepalen wanneer je de attracties doet.
Vliegen naar New York is niet goedkoop, maar als je je een beetje voorbereid kun je veel geld besparen. Van januari tot en met maart is het bijvoorbeeld goedkoper vliegen en ook in april en mei kun je nog wel wat aanbiedingen vinden.
Indien je nog met vragen zit Heleen,dan kan je die altijd stellen in het Amerikaforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met je plannen Heleen !
groet,georgessiam.