Hey iedereen!

Hey iedereen,

Mijn naam is Natacha en ik ben tot eind deze maand een studente van 19. Ik woon nu in Mechelen.

Ik ben vroeger vaak naar Spanje op reis geweest en een maandje geleden ben ik nog naar Portugal geweest wat mij enorm is bevallen. Toch zou ik graag als ik afgestudeerd ben of over enkele maandjes een lange(re) reis willen maken. Ik lig met mezelf een beetje in de knoop en zou mezelf graag terug willen herontdekken door erop uit te trekken. Heb al gedacht aan vrijwilligerswerk maar heb maar een laag budget en als ik er dan zie voor een laag budget weet ik niet of die te betrouwen zijn… Kan er iemand mij tips geven?

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes Natacha

Hallo Natacha,

Welkom op WW :slight_smile:

Misschien is een maandje interrailen wel geschikt om jezelf te hervinden of juist een vere bestemming in Azië of Zuid-Amerika. Er staan hier op WW heel veel reiservaringen, ook van mensen die alleen op pad zijn geweest en daar flink van gegroeid zijn. :slight_smile:

1 like

Hoi Natacha, welkom op wereldwijzer!
Er zijn allerlei mogelijkheden om vrijwilligerswerk te doen in het buitenland. Of het nu gaat om een korte periode in bijvoorbeeld de zomervakantie of voor een lange periode na je schoolopleiding: als je eenmaal ziet wat er allemaal mogelijk is, wil je je grenzen zeker gaan verleggen,Natacha!
Je ontmoet nieuwe mensen, andere culturen het is een ervaring die je nooit zult vergeten.
In iedergeval kan je altijd terecht met je vragen hier op het vrijwillgersforum .
Suc6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst,Natacha!

1 like