Bestemming Onbekend

Wie wil net al ik jonge, levenslustige vrouw (33)op verkenning gaan buiten Europa, maar durft het ook niet in zijn eentje?
Het is voor mij een grote stap, maar het is nu of nooit aangezien ik
nog niet gebonden ben.
Ik heb al het één en ander gelezen over (vrijwilligers)werk in diverse landen en ben me aan het oriënteren over de plaats, kosten, ed.
Wil je reageren als je ideeën hebt, tips, reisverhalen en natuurlijk helemaal als je zin hebt om samen dit avontuur te gaan beleven.

:lol:

Originally posted by Astrid@08-05-2003, 19:06:56
** Wie wil net al ik jonge, levenslustige vrouw (33)op verkenning gaan buiten Europa, maar durft het ook niet in zijn eentje?
nog niet gebonden ben.
Ik heb al het één en ander gelezen over (vrijwilligers)werk in diverse landen en ben me aan het oriënteren over de plaats, kosten, ed.
Wil je reageren als je ideeën hebt, tips, reisverhalen en natuurlijk helemaal als je zin hebt om samen dit avontuur te gaan beleven.

:lol: **

Hola Astrid,

Alleen gaan is inderdaad eng.
Mijn plannen zijn om richting Midden Amerika te gaan. Daar wil ik een paar weken Spaans leren en daarna gaan reizen. De landen Guatemala, Mexico, Costa Rica wil ik bezoeken. Op de Spaanse school leer je snel genoeg mensen kennen, maar het is naar mijn idee prettig om van te voren ook al mensen te kennen die dezelfde stap maken.

:wink:

Hoi Astrid!!
Ik ben dit zeker van plan!! Ik ben 23 en wil komend jaar vrijwilligerswerk gaan doen in meerdere landen. Ik heb al een paar adressen waar ik terecht zou kunnen, en het lijkt me echt geweldig, maar aan de andere kant…wel eng zo helemaal alleen!!!
Daarom zou ik het helemaal top vinden als er nog iemand was die hetzelfde wil doen!! Ik wil in augustus/september vertrekken, voor onbepaalde tijd eigenlijk…maximaal een jaar.
Dus, als jou dit wat lijkt, laat me snel weten, misschien kunnen we samen gaan!!
Groetjes, Elisa –> elisasnel@hotmail.com

Hoi, ik ben eigenlijk hetzelfde aan het doen, ik zit al enkele maanden alleen op de canarische eilanden (van het leven genieten, beetje op boerderijen werken, Spaans leren) maar wil nu verder reizen, maar niet meer alleen. Ben aan het denken aan Zuid en midden Amerika, maar ook Australie trekt mij heel erg aan. Iemand zin om mee te gaan? Ik ben 26.
Roeland. ( roelandfort@hotmail.com )

ha Astrid, ik ben benieuwd of je je plannen al wat hebt geconcretiseerd.
Zelf ben ik een beetje aan het zoeken naar een gezellige reisgenoot die met mij mee wil richting Kenya/ Tanzania, of ergens in die richting. Ik wil hier een maand of 4 heen om vrijwilligerswerk (met kinderen) te doen en om dit prachtige continent ook een beetje te bereizen. Zo rond half okt. 2003 dacht ik te vertrekken maar ik heb nog niets concreet gemaakt. Ik dacht er aan om alleen te gaan maar met z’n twee is toch ook wel gezellig en net zo spannend. Interesse? oh ja, ik ben 34 jaar. groetjes, Jolette
jolettev@yahoo.com

Originally posted by Astrid@08-05-2003, 18:06:56
**Wie wil net al ik jonge, levenslustige vrouw (33)op verkenning gaan buiten Europa, maar durft het ook niet in zijn eentje?
nog niet gebonden ben.

:lol:**

hoi,
Het is nu al weer februari 2004 dus waarschijnlijk ben je al lang op reis.
Ik wil graag zo snel mogelijk op reis het liefst naar thailand,maar ik weet niet of dat wel gaat met die rare kippen ziekte!Ik zou graag lowbudget gaan backpacken.Strandjes afwisselen met reizen naar het noorden,maar vooral heel relaxed,dus niet alles in een korte tijd willen zien.Ik ben 35 en zou het liefst een maand of 2 gaan.Vrijwilligerswerk,dat weet ik niet,misschien als het iets met dieren is(niet met kippen) ! laat even weten wat je plannen zijn.
groetjes tanja.snijderstanja@hotmail.com