Het WK en vakantie...

Het WK komt eraan en tevens ook de vakantie tijd.
Houden jullie met het plannen van vakanties rekening met het WK?

Nee, ik hou er geen rekening mee. Geen idee eigenlijk of ik tijdens het WK vertrek of pas erna…

Hou er geen rekening mee, maar gelukkig is het WK wel vaak in mijn vakantie waardoor ik er weinig van mee krijg :biggrin:

Ik weet eigenlijk nog niet eens wanneer we precies weggaan, maar het zal hoe dan ook rond de tijd van het WK zijn, daar ga ik geen rekening mee houden. Als Nederland speelt en deze wedstrijd wordt in één of ander cafeetje uitgezonden, dan wil ik daar best even kijken en een cocktailtje drinken, maar ik zal hier niet speciaal op gaan letten of er speciaal naar opzoek gaan.

Leuke peilingsvraag,C4th ! :slight_smile:
Nou voorlopig is het voor mij koffiedik kijken wanneer ik met vakantie ga(operatie)
Indien ik groen licht krijg om te vertrekken en te revalideren,dan kan het zijn dat ik een wedstrijdje van de rode duivels volg in één of andere kroeg in Chiangmai.

Thuis voor de buis :vak02:

dit jaar zit er een kleine overlap in vakantie en wk.
4 jaar geleden was ik in Londen tijdens het wk. Dat is ook een belevenis. Jammer dat het Engelse team niet zo goed presteerde.

Ik heb geen vakantie meer, omdat ik gepensioneerd ben. Ik ga dus altijd OP REIS.
Begin dit jaar was ik op reis tijdens de Olympische winterspelen en de reisbegeleider hield ons op de hoogte over het aantal behaalde medailles.
Tijdens Wimbledon en tijdens een WK voetbal zat ik wel eens ergens buiten Nederland en dan ging ik alleen kijken, als het echt spannend leek te gaan worden.
De enige keer dat ik klem leek te zitten was in 1974. Nou ja, toen heb ik een tv gehuurd. En in 1978 keek ik in Frankrijk naar de wedstrijden. Maar dat is dus al weer lang geleden.

Nee, daar hoef ik deze keer heerlijk geen rekening mee te houden… Bij de vorige WK in Zuid Afrika, had ik mijn gastehuis vol met gasten, uit Mexio, Nederland. Hard werken maar een geweldige heerlijk weken waren dit, met super leuke gasten toen.

Denk er nog veel aan en heb nog altijd contact met de meeste gasten van toen, nu zeker weer nu het WK in Brasila gaat beginnen.

anemieke -Thatch22, country guesthouse