Hebben al een jaar of 5 All-In maar nog nooit problemen gehad door het eten. Moet wel zeggen dat we altijd heel voorzichtig zijn met ijs.
En die kleine, die is inmiddels ‘afgericht’, alles wat hij zelf op schept moet worden opgegeten. Die regel geldt thuis dus ook op vakantie. Heb ook mijn strenge kanten .
Hoop dus niet dat het een rampzalig seizoen gaat worden voor Turkije ! Had ook niet verwacht dat het zo serieus zou worden, eerder dat men zou wachten met boeken tot het laatste moment.
Heb links en rechts de volgende reacties gehoord waarom men niet kiest voor Turkije.
[ul]
[li]De vogelgriep, [/li][li]Te warm in het hoogseizoen[/li][li]Bang dat men ziek wordt door het eten[/li][li]Aanslagen[/ul]Vraag me af waar je nog wel naar toe kan dan. [/li]Jij zit daar, wij zitten hier, en zouden allemaal willen dat we daar zaten.
Hoop dat meer mensen zo gaan denken. Dan gaat het misschien toch nog goed komen.
Inderdaad dat eten ja dat was ik inmiddels alweer vergeten,trosradar die heeft natuurlijk eind van vorig seisoen een onderzoek gedaan in Antalya.
Een collega van mij zei toen ook gelijk dat jij daar nog naar toe gaat.
met al die poepbacterien, ik zei toen ook gelijk kijk jij nooit naar de smaakpolitie daar kom je ook heel wat vunzigge dingen tegen.
Maar blijkbaar vind men dat minder erg omdat het dan om Nederlandse bacterien gaat.
Ja ik ook ! Vooral hun vriendelijkheid ! Als ik terug kom naar België heb ik direct een cultuurschok ! hehe nou ja, niet zo erg maar merk je wel het verschil meteen !
Ook wij gaan gewoon naar Turkije dit jaar en wel voor de 10e keer.
Op 2 juni gaan we 9 dagen naar Alanya en op 21 augustus gaan we 15 dagen naar Kusadasi…
Ik ga zondag voor de 12e keer naar Side. Ben ook al op andere plaatsen geweest.Ook ik laat me door niets en niemand weerhouden om naar Turkije te gaan.
dit stond bij ons in de krant over de zomervakantie:
Nederlanders aarzelen meer over zomervakantie
AMSTERDAM - Het aantal Nederlanders dat zeker op zomervakantie gaat, blijft dalen. Dat blijkt uit het ContinuVakantieOnderzoek van TNS/NIPO onder 6500 Nederlanders.
tja, kan het niet beter zeggen, veel mensen gaan idd voor zon, zee en strand en als dat ook mijn enige prioriteiten waren, dan zou ik me misschien sneller laten afschrikken door alle negatieve berichten, zeker als je emt ene grote groep gaat met bv kinderen.
Toen ik in maart in Kemer zat, was ons hotel gewoon volgeboekt. De één was nog niet weg of de volgende kwam al weer!
Ook op straat was t zeker niet stil, geen hordes mensen, maar oké.
In ons “vreettentje” hadden ze het constant druk. Ondanks Allinclusive, gingen we daar regelmatig eten.
Van de commotie rond de vogelgriep, hebben wij niets gemerkt.
Vanmiddag een kennis uit Turkije gesproken. Zou in Kemer gaan werken komend seizoen. Gaat ook niet door nu. Zoals ik begreep vertrok hij nu over een paar dagen naar Kazachstan om te gaan werken. Het hoe en waarom kon ik niet volgen, was zo’n kabaal op de achtergrond. Vanavond hoor ik misschien meer, zou proberen per mail bericht te sturen of op msn komen. Ben benieuwd.
overboeking is gewoon doodnormaal dat doen ze overal in de wereld om de bezettingsgraad om hoog te houden zolang ze maar een backup hebben. Maar vogelgriep dat is zoooooooo overdreven netalsof wij zo achtergebleven land zijn.misschien sommige delen kom op. De russe jaa daar kan je nisk aan doen het zijn ook mensen. Zonder russen is antalya ook nisk kan ej voorstelle aan wie je dan hekel moet hebben? In spanje canarishe eilanden heb je ook vervelende mensen. Mensen /landen slecht maken is makkelijk maja ik ben heel erg tevreden en ga zondag 4 maanden na istanbul op stage
@Seda, hoe kom je op de overboekingen?? Ik geloof niet dat dat een van de redenen van het verminderde toerisme is voor dit seizoen!!
En als de vogelgriep niets voorstelt, waarom gaan er dan mensen dood aan?? En horen we berichten van Franka, uit Kusa dat alle kippen weg zijn??
Nee ik ga gewoon, dus dat is het niet, maar de dingen die je verder opnoemt zijn voor de toeristen een groot probleem. Mensen sparen het hele jaar voor een paar weken vakantie, en als die dan verpest worden door een bevolkingsgroep word een mens niet vrolijk. En Antalya was al heeeeel wat toen de russen niet eens wisten dat je in Turkije een leuke vakantie/dronken tijd kon houden!!!
Ik ben ook makkelijk, en heb me al jaren heeel erg vermaakt in Turkije(kom er al 18 jaar!) en heb ook nooit problemen met mensen of landen, dus dat is het niet!
Hey seda, wat voor stage ga je lopen in Istanbul? ik wil namelijk volgende februari ook stage gaan lopen in istanbul
Ik wens je iig heel veel succes met je stage!
beppie ik vind vogelgriep niet zo’n probleem ik ben er zo vaak geweest in die periode en ik leef nog terwijl ik alles gewoon van kip tot eieren. Ze doen dat alleen voor de veiligheid weghalen er zijn op paar plekken maar vogelgriep opgedoken en wordt zo’n groot probleem van gemaakt!! netalsof het de einde van de wereld is nu horen er nisk meer van…en geloof me er gaan heel veel mensen na turkije mijn vader heeft een reisbureau en die draait volle overuren… ik kan het weten ik leef in de toerisme wereld al 19 jaar
hey ik ga hotelmangement stage lopen in Swiss hotel in istanbul. Hier is het moeilijk om vergoeding en accomodatie te krijgen je kan beter na de toeristische plekken gaan daar draai wel weer overuren met stage maja ik verheud me op zondag danke