Na veel wikken en wegen heb ik nu eindelijk besloten om het roer om te gaan gooien: ik wil gaan wonen en werken in Spanje. Ik heb een longaandoening en mijn longarts adviseerde mij al een paar jaar geleden om naar Spanje te gaan maar zoiets beslis je niet zo 1, 2, 3. Inmiddels is er een hoop gewijzigd in mijn leven, mijn zoon heeft vaste verkering en ik zelf ben toe aan een nieuwe uitdaging; moet kunnen als je 40 bent! Het is mijn bedoeling om te gaan huren van rechtstreeks een huiseigenaar, een kleine bescheiden B&B is ook welkom! Uiteraard tegen een betaalbare prijs! Verder ben ik een creatieve 1000-poot: ik ben freelance schrijfster, organiseer party’s en sta van tijd tot tijd model voor kunstenaars. Verder heb ik een enorme passie voor de natuur en paarden (Andalusiers). Wie heeft tips en adviezen, c/q webadressen?
ik weet niet in welke buurt je zoekt maar heb dadelijk 60 m2 in de aanbieding vlakbij vinaroz midden in de vallei vol rust en alles all in !! voor leuke lage prijs p mnd hoor het wel van je !!
Wij hebben sinds kort een B&B in Els Poblets, Denia. We wonen al inmiddels bijna 2 jaar aan de Costa Blanca en met veel plezier. Wil je hier wat beginnen of iets huren, er zijn voldoende goede woningen en het makkelijkst is om hier ter plaatse te kijken.
Wil je iets weten, vraag het maar gerust.
Groeten, Jacky
ja heb al iets op handen!! aldaar in ht uiterste zuidpuntje van catalonie rond vinaroz/peniscola !!
het enige wat ik weten wil is die (fuck) belasting aldaar dus heb ik het voornemen je te emailen daarover ivm mijn persoonlijke situatie,opdat ik het idee heb ipv door de kat daaro door de hond te worden gebeten!!
misschien heb jij nog info omtrent mijn positie die ik kan inlassen zodat het plaatje compleet wordt !!!
ben druk doende alles op papier te krijgen en te berekend te hebben zodat het beeld duidelijk wordt.
Als belastingplichtige in spanje eventueel later meer dan 183 dagen als ingezeten te zijn wat ik precies moet betalen>?,maar dit per email
mail me naar [EMAIL=“frankmichel30@hotmail.com”]frankmichel30@hotmail.com en we sprken af en desnoods bel ik je even op vanuit NL oke
Heb je site bekeken, mooie studio, mooie plek, heel veel succes en …wandel gerust eens binnen als je tijd en zin hebt en toevallig in de buurt bent. Groetjes aan Arjan,