Natuurplek wonen en werken!

Hallo!

Ik ben op zoek naar woon en werkmogelijkheden in de natuur.
Het liefst betaald werk, maar onbetaald mag ook indien tegen kost en inwoning. Te denken valt aan werken op een boerderij, school, … en vul maar in. (voor nu sta ik open voor vele opties)
Voor mijn gevoel zal dit een mooie beginfase zijn om kennis te maken met de mensen,de cultuur en de Spaanse taal. Met in mijn achterhoofd emigratieplannen!

Even in het kort iets over mij en mijn interesses;
Ik ben Mieke 35 jaar en yogadocente voor kinderen, ik geef familieyogalessen en Mindfulness aan kinderen. Ik hou van buitenwerken, dieren en van de natuur! Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in het werken met kinderen van het speciale onderwijs. Ook hier ligt zeker mijn passie! Net als het vergroten van mijn kennis op het gebied van Herbal medicine en van de Spaanse taal.

Wie oh wie kan mij op weg helpen???

:knuffel:

HI Mieke,
Ik heb een B&B in Spanje en kan wel wat hulp gebruiken… zoals ontbijt voorzien, kamers net maken maar evengoed werken in de tuin, dieren voeden en andere klussen… dit voor kost en inwoon.
laat maar weten of je hiervoor eventueel interesse hebt
Groetjes

Hi Mieke, ik heb een B&B in Spanje… het is kleinschalig maar ik kan wel wat hulp gebruiken voor ontbijt, zwembadonderhoud, tuin , dieren etc… en dit tegen kost en inwoon
vanwaar ben je afkomstig?
mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag,
groetjes,