Wij willen graag gaan wonen en werken in Spanje

Wij , een gelukkig koppel ( 37 + 47 ) jaar willen gaan wonen en werken in spanje , ik ben zelfstandige alround in de huizenbouw en renovatie en meubelbouw , mijn vriendin is een zelfstandig werkende kok met een uitstekende staat van dienst in verschillende restaurants . we denken aan ofwel ibiza of rosas maar staan open voor andere ideeen , wie kan ons op weg helpen met ofwel een voorstel of met ideeen , hoe kunnen we aan een huur woning geraken en belangrijker hoe komen we in aanraking met mensen die ons op weg helpen met werk . wij horen graag van u :vak02:

hallo wij marleen(37)en ik andre(47) zijn sinds eind oktober een koppel en zijn nu al in gelukkige afwachting van onze eerste kleine:dag: en willen graag ivm met mijn vereden een nieuwe start maken in spanje ik heb al 3 kids waar bezoekrecht van ontnomen is en waar ik ook geen alimentatie voor betaal!!!ik wordt in belgie gezocht voor valsheid in geschriften en documenten jegens mijn ex die nu in collectieve schuldsanering zit mijn andere ex krijgt nog 30.000 euro en mijn moeder nog 15.000 euro daardij word ik gezocht wegens afpersing met bedreiging u ziet geen fijn verleden maar wil het dit keer met mijn liefde van mijn leven goed doen mijn marleen is zich totaal onbewust en onze ongeborene treft uiteraard totaal geen blaam wie geeft mij maar vooral wij als nieuw gezin een kans???

kijk op onze website

http://www.fincalareina.com

Wij moeten dit verkopen , wegens gezondheids redenen,
Prijs 370.000 euro
3ha,
En we hebben electra,

Info 0034 616 219 381
willem.drenth.es@gmail.com

Er is nog een bouw vergunning voor het bouwen van een huis + 2 extra appartementen
groet
Willem Drenth
Alleen via mijn prive e-mail reageren of bellen 0034 616 219 381

waarom al die informatie?? Je zet je eigen in een kwaad daglicht op deze manier en niemand zal je willen helpen als je overal word gezocht voor bedreigingen en afpersing etc ect. Snap echt niet waarom je dat hier allemaal openbaar neerzet, aardige frikandel ben je dan!

1 like