Reizen, vakantie of emigratie?
Hallo allemaal,
Mijn naam is Laurien Plomp en ik woon in Breukelen. Ik ben 22 jaar en ik ben onlangs afgestudeerd aan de opleiding HBO Rechten.
Ik ga in februari via de organisatie ProjectsAbroad 3 maanden naar Thailand om vrijwilligerswerk te doen. Daarom leek het mij leuk om mij bij deze site toe te voegen.
Ik ben al twee keer eerder in Thailand geweest. De eerste keer was ik zo klein dat ik er amper nog wat van weet. De tweede keer was in 2011. Een jaar terug ging ik voor het eerst alleen naar een ver land (Thailand) Ik vond het eerst doodeng maar het bleek al snel een geweldige ervaring te zijn.
Ik ben van jongs af aan met mijn ouders naar verre landen geweest. De landen buiten Europa die ik tot nu toe heb bezocht zijn: Thailand, Laos, Vietnam, China, Kazachstan, Rusland, Peru, Mexico, Quatamala en Belize. Ik vind het geweldig om verschillende culturen te zien.
De landen die ik nog zeker wil bezoeken zijn Australie, Noord-Amerika, Tjechie en Egypte/ Jordanie.
Mijn droom is om een wereldreis te maken. Ik wil een jaar lang weg en zo veel mogelijk zien en doen. Het reizen zit in mijn bloed en ik vind het heerlijk.
Groetjes,
Laurien