Het komt nu echt dichtbij

(origineel bericht op be-more.nl)

Het komt nu echt dichtbij

Over precies 3 weken ben ik bijna aangekomen op het vliegveld in Durban.
vanaf daar wordt ik opgehaald en zal ik de eerste nacht in een hostel slapen met alle andere vrijwilligers. De volgende dag worden we allemaal naar ons eigen project gebracht, en dan gaat het vrijwilligerswerk echt beginnen!

Eigenlijk besef ik het nog steeds niet heel erg dat ik echt ga. Als ik alle blogs van iedereen lees die er zijn geweest of nu zitten, krijg ik er steeds meer zin in.

Inmiddels heb ik mijn inentingen gehad, en heb ik de week voordat ik weg ga al volgepland met leuke dingen. Ook heb ik mijn voorbereidingsdag gehad, waar ik eigenlijk niet heel veel aan had. Ik wist het meeste al wel, maar heb wel iemand ontmoet die tegelijk met mij op hetzelfde project zit. Dus dat is wel leuk, verder heb ik ook contact met 2 meiden die er nu zitten en ook nog als ik er ben. Super leuk om hun blog dan te lezen en verhalen te horen.

Deze week ga ik beginnen met het maken van mijn inpak-lijst, en misschien ook al wel met inpakken. Zodat ik alles lekker optijd klaar heb.

Ik heb inmiddels al een super mooi bedrag wat ik mee kan nemen voor het project met dank aan mijn familie, vrienden en kennissen. Heel erg bedankt daarvoor, ik weet zeker dat het heel goed gebruikt gaat worden.
Mocht je iets willen doneren, kijk dan even naar mijn vorige bericht.

Mijn volgende bericht ga ik schrijven net voordat ik weg ga. Nu al zin in!!

Tot snel weer!

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht! :slight_smile:

(origineel bericht op be-more.nl)