Hoi allemaal,
Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we eindelijk vertrekken op zaterdagochtend!! Super veel zin in. Ik heb maanden lang veel op dit forum gezeten, veel gelezen en heel veel tips gehad. Waarvoor extra mijn dank naar Anne en Ton 
Ik maak me alleen nu wel een beetje druk om het weer?! We komen op 29 mei aan in Hanoi en de weersvoorspellingen op weer online ziet er niet al te best uit… Nu kan ik maar 2 weken vooruit kijken en ik weet dat het ter plekke altijd wel wat beter is, maar kan iemand mij misschien vertellen, of het echt zo slecht gaat worden, want ik zie nu alleen maar donderwolken, bliksem en heel veel regen
(snik snik…)
groetjes, Denise
He Denise,
Wij keken iets meer dan een week geleden ook treurig naar alle voorspellingen, maar is tot nu toe nog niets van terecht gekomen. Twee buien gehad eind van de middag (een in Hanoi en eentje net) en als die voorbij zijn is alles weer lekker fris. Parapluutje en poncho mee en gewoon nog even genieten van de voorpret 
Hoi Britt,
Je maakt me weer aan het lachen :-)) dank je wel!!
hebben er ook heel veel zin in hoor en het gaat vast allemaal goed komen!!
Jullie nog heel veel plezier daar :cheer:
Ik sluit me helemaal aan bij het antwoord van Brit. Jullie zouden nog net niet in het regenseizoen zitten, maar het blijft altijd lastig te voorspellen. En als het regent, is het een bui, maar niet gedurende een hele dag gelukkig.
Kun je inderdaad weer verder met de voorpret!
Enne, ben blij dat je veel aan het forum hebt gehad en dankjewel! 
Groetjes, Anne