Ik trek me terug.
Ik doe al poosje niet veel meer afgezien van het Noorwegenforum. Soms wat rapporteren maar houd me er vooral buiten. Lijkt me verstandigst…
Het gaat over meer dan communicatie, het forum zou o.a. een andere lay-out en indeling krijgen "...maar de leden moeten het doen.."(sic!); dit was van in het begin een hol signaal, zoals BraBahx o.a. schreef op 07/03/2015 bericht #29 "...We dronken een glas, we pisten een plas en ... alles bleef zoals het was ! ..." zie: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=184316&page=2 . Christel heeft wellicht vlug 't een en 't ander doorgehad en is met een valabele reden netjes vertrokken. Bij Zlata is het enthousiasme misschien ook ferm gedaald. Een forum kabbelt verder met meer of minder admins, moderators,... zolang het actieve leden heeft en er interactie is van vraag en antwoord. Laten lopen... En...ook zonder toestanden komen en gaan nu eenmaal mensen op een forum.
lol2
Stilte…
Had je iets anders verwacht dan ?
Ik ben best geschrokken van het bericht dat Zlata niet meer hier werkt. Of gaat het bestuur zich vaker laten zien nu er (bijna) geen admins en bureaumedewerkers zijn?
Zelf zit ik weer eens in een spagaat tussen verschillende werkgevers. Gisteren terug uit Kroatie voor een klant, nu school, eind van de week universiteit en volgende week een nieuwe klant.
@Zlata: de referentie over de Hamandoek volgt snel. Ik ben met name aan het wachten op zonnige foto’s, want thuis in mijn ieniemienie badkamer met mij als model verkoopt niet ![]()
Klinkt als… druk maar leuk
Ik wil weer op reis!!
Mijn collega heeft een hersenbloeding gehad. Veel extra werk, vooral ook dingen waar ik eigenlijk geen verstand van heb.
Klinkt als minder leuk.
Tja…
Ik zag net de samenvatting van de “acts” die door zijn op het songfestival langskomen…
ik zeg maar zo: “Stilte kan een zegen zijn” :biggrin:
Gelukkig helemaal niets van meegekregen :biggrin:
Ik kijk eigenlijk altijd wel naar het Songfestival… :biggrin: Leuk ‘Oostblokfeestje’ dit keer.
Dit keer?? Meestal doen die behoorlijk aan zelfbevlekking… Als jij mij 12 punten geeft, dan geef ik die terug…
Huh? Songfestival… bah, gemist. Wat jammer. ![]()
Omdat ik zo met je meevoel heb ik even gegoogled voor je: Kijk alles van NPO op NPO Start
Have Fun !! ![]()
Dank dank!
Ik had begrepen dat Trijntje onderweg naar huis is…
:biggrin: