Ik heb ook zin in shashliks! :eten:
en sateh en hamburgers en ijs… liters ijs…
Ijs was uitverkocht… ![]()
Kampvuurtje en Karmelietje erbij… heerlijk! ![]()
Het was gisteren een stuk zonniger…
Vanmorgen was het hier nog lekker zonnig, nu alleen maar warm en licht vochtig vanuit de lucht.
Als het morgen maar een beetje mooi is… dan komt mijn dorpje live op de Canadese televisie en dat ziet er met zon toch net iets leuker uit dan met regen.
Sssst…
Zul je meemaken… “vliegt” uilskuiken nummer één uit, heeft het geheugenkaartje kuren gehad…
Josti-uil
Nou Josti-uil is meer Tosti-uil geworden…
We hebben één van de twee in onderdelen teruggevonden in het bos…
Geen bouwtekening meer van?
Nee… maar wel een paar mooie veren. Donzige vulling hebben we ook nog wel in huis… alleen de bouwtekening en hoe het skelet vast te maken aan de overige onderdelen missen…
Voor:
Na:
Sneu… Hoewel Lowieke dat vast niet vond.
Een vos is inderdaad één van de verdachten die we in beeld hebben.
Anderen: Marter (niet heel waarschijnlijk, is meer van het leegzuigen van zo’n beest en de rest laten liggen), eksters/gaaien (ook niet echt waarschijnlijk, die laten het karkas liggen), buizerd of één van de vele loslopende katten.
Feit is dat Ollie er niet meer is.
Bewijst maar weer dat je als jonge uil altijd moet uitkijken. ![]()
Ik snap soms niks van dit forum. Ik denk dat ik een uilskuiken ben…
Dood of levend, dat mag je zelf invullen.
Ha ha… dit forum snap ik wel, het beleid van wereldwijzer echter totaal niet.
Grote plannen om alles om te zetten, groot conflict waarbij zo ongeveer hele admin team opstapt, stagaire die opeens stopt en uiteindelijk is alles nog zoals het was alleen zonder admin team. Resultaat dus vrij negatief. (Of ik snap het echt niet meer, kan ook.)
Het is slechter dan dat het was. Sinds Christel weg is laat Zlata zich niet meer zien en wordt spam getolereerd.
Al die mooie woorden over communicatie… Wat is er van over!!!
Niks
![]()