Ik ga niet elke update hier posten. Als je me volgt op IkReis - Reizen en Fotografie dan zie je regelmatig updates voorbij komen.
Schotland met de kids is zeker leuk!
@hanneke: in Loch Ness mag je niet duiken
Te gevaarlijk met dat monster!
Ik ga niet elke update hier posten. Als je me volgt op IkReis - Reizen en Fotografie dan zie je regelmatig updates voorbij komen.
Schotland met de kids is zeker leuk!
@hanneke: in Loch Ness mag je niet duiken
Te gevaarlijk met dat monster!
Post je ze ook op twitter? ![]()
Op de echte Twitter wel: @fotoof
Die bedoelde ik natuurlijk ook!
Kwam hem vanochtend tegen op je site. ![]()
@Jenny, 3 daagse minicruise Rotterdam - Hull - Rotterdam is ook aan te raden. Je kunt lekker op tijd het schip op. Goed eten en dan vaar je pas uit. Vond die schepen ook mooier dan de twee DFDS schepen.
Ik houd hem in gedachte! Ik zit tot de zomer redelijk vol qua trips… (Moet ook nog gewerkt worden, haha.)
Kiel - Oslo van Colorline is ook heeeeel leuk. Das echte cruise ervaring. Daar kunnen DFDS en P&O niet aan tippen. Alleen dagtrip Oslo is niet echt aan te raden want is vooral dure stad.
Bij een cruise denk ik aan mensen die met pensioen zijn. Is dat ook wat voor 20-40 plussers?
2 weken op cruise door de Caribben zou ik niet doen maar bijvoorbeeld de Hurtigruten of een retourtje Oslo van twee nachten is echt leuk. (Hurtigruten nooit gedaan maar veel over gehoord.)
Hurtigruten zit vanalles wat, zowel kinderen als pensionado’s. Zelf heb ik alleen het noordelijke stukje van Bodo naar Tromso gedaan.
Tweet - stamcafe - slowchat - verwarrend …
Proost!
Ik ga voor de thee.
Warsteiner! ![]()
Kilchoman!
Overgestapt op lekker glas whisky
Had ik je geïnspireerd met de voorgaande post?
Had nog nieuwe fles staan die ik even wilde proeven. ![]()
Eentje maar?
Flesjes genoeg staan. Maar de rest was al open. Deze kende ik nog niet.