Het grote TWEET topic

Iedereen is vervangbaar. (Quote van de week.)

Ik heb weer wat teweeggebracht… :biggrin:

Ik zeg: Efteling! :slight_smile:

Als we zo gaan beginnen… Zaanse Schans :stuck_out_tongue:

Grolsch Veste dan maar :biggrin:

Duitsland is dan ook trouwens wel een idee… je bent een wereldwijs forum of niet :bier:

Papier hier!

Holle bolle Thijs :biggrin:

lol2

:biggrin:

Vanmiddag lekkere ziekenhuiskost gegeten: 3 patatjes(aardappelen) een klein stukje vlees (leren lap) en gestoomde brocolli.
Als nagerecht een flanpudding en een tas koffie (was meer water met een kleurtje in)
Wat schaft de pot bij jullie vrienden?

Zojuist twee broodjes kaas en een broodje pindakaas. Vanavond maak ik lasagne. :slight_smile:

Tis rustig op het forum…

ja, best wel

Lekker toch. Hoef je weinig te doen :slight_smile:

Vanmorgen lekker een paar uurtjes aan mijn website gewerkt. Binnenkort leuke stukjes over Indonesië (2x), Vietnam, Schotland en fotografietips.

Nu opruimen en toetsen nakijken.

Schotland! Is leuk! :slight_smile:

Overigens zeg ik ook niet dat het erg is. Het viel me gewoon op.

Deze gaat met name over duiken.

Later (over een paar maanden) zal ik over een roadtrip in Schotland en Edinburgh schrijven.

Eerst Noorwegen afmaken (Tromsø) :wink:

Het vergt wat planning, maar ik vind het heel leuk dat mijn site sinds een paar maanden een nieuw gezicht heeft, en dat hij gewoon nog beter bij mezelf past. Ik word daar echt happy van.

Maar goed, ik zal jullie niet verder belasten met mijn uit de hand gelopen hobby.

Site ziet er leuk uit hoor! Mag je me best mee vervelen. Net nog even op rond gekeken.

Denk dat ik over paar jaar weer naar Schotland ga, zijn de kids iets groter dus dan zijn de kastelen leuker.

Schotland is heel leuk…
Duiken in schotland?? Op bezoek geweest bij Nessie lol2

Vroeger had je erg leuke camping aan Loch Ness. Was paar jaar terug het mooie wel echt af. Veel te commercieel geworden. (Snap ik wel maar toch jammer.)