Het grote TWEET topic

Bedankt Jenny!
Nou ik wens je nog een prettige reis toe,en hopelijk moet je niet te lang wachten voor je visum!
groetjes en tot volgende maand.
georges.:dag:

Ik moet nog ruim 1,5 maand wachten voordat ik op reis mag. Eerst afstuderen!

I’ll keep my fingers cross Georgie :slapen:

Eerst afstuderen - sterkte Jenny en daarna “mag” je hoelang op reis , wie geeft daar dan toestemming voor ???:bang:

Ik werk in het onderwijs. Over 7 weken begint in regio midden de schoolvakantie. Dan mag ik weg van m’n baas :wink: (En van m’n nieuwe baas, ik heb een nieuwe baan.)

Ik ga een kleine 6 weken naar Indonesie. Bali, Raja Ampat, Baliem en misschien oost Java.

Succes Georges!

Tot over een maandje! (Ik kan je even een ban geven van een maand, weet je zeker dat je niet stiekem te vroeg weer begint met te typen. Ha ha! (Grapje hoor)) :slight_smile:

Morgend Thijs,
Tja… Ik wou al dat het achter de rug was,niets vervelend dat je je eigen boterhammen niet kan smeren. :)(nadien)
In iedergeval een ban is niet nodig Thijs,ik moet mezelf een discipline opleggen om niet vroeger te starten.(Typen)
Zo mensen dit is mijn laatste berichtje en ga nu offline op wwz.:crybaby:
georges.

6 wkn !! is wel lekker lang , ga je weer naar je desa op Bali ? natuurlijk stomme vraag van mij :paard:

Herstellende…

Dat lukt toch niet meer ,volgend weekend hetzelfde Rien :teeth:

Betul, mau pulang desa :slight_smile:

Rien, succes met het herstel!

Zitten hier ook mensen op het echte Twitter?

Hoop van wel, anders gaat de hele vakantie niet door… Volgend weekend hoop ik toch echt in Hongkong te zitten.

• Updated - - -

Dank :slight_smile:

Toch niet wat ik dacht Rien ?? Hongkong wacht wel op je :vak02:

@Jenny, jupz… heb ook echt twitter accountje. :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Komt wel goed…

Das mooi!

Via Wereldwijzer app

Sorry Rien , ik dacht dat je weer werd gedwongen om te proeven …maar jij bent een doorgewinterde proever toch ?

Dacht ik in de verkeerde richting :wub:

Valt ook wel tegen hoor.

Ja, lag echt een paar dagen plat :frowning:

Hoe gaat het nu?

Zoals het nu gaat, heb ik goede hoop dat ik op tijd ben hersteld.