Jouw keuze = dus voor jou goede partij Georgie
Ben ik blij dat ik hier niet kan stemmen, ja online maar deze digibeet …
Buenos días a todos.
Zo, het volleybal zit er op en ik zal de afloop nog even meedelen, dan is de info kompleet :biggrin:.
Uiteindelijk is het team als 4de geeindigd!!! Dat is over het algemeen een rot plek, net buiten de medalles, maar in dit geval een ontzettend grote triomf! Het is “maar” een erg klein clubje (misschien 100 leden) wat grote en machtigere clubs achter zich heeft gelaten. Bovendien was het veruit het minst lange team (op mijn dochter en de andere midaanvalster na) wat meedeed. Vechtersbaasjes komen kennelijk erg ver!!
Nog een leuk detail: de wedstrijd om het brons werd met 3-1 verloren van de volleybal tak van FC Barcelona…:kampioen:
Wow … ¡Felicitaciones! Wat een prachtresultaat en -avontuur …
Als ik het goed heb, is je dochter één van de jongsten van het team, toch ? Volgend jaar opnieuw !?
¡Gracias!
Klopt, ze is de op 1 na jongste (12) en de langste (178cm).
Dit jaar een belangrijk jaar voor haar: met de selectie van Andalucía subkampioen van Spanje en met haar club subkampioen van Andalucía en 4de van Spanje…
En volgend jaar?? Who knows, zelf wil ze verder met volleybal en talent en lengte heeft ze. We wachten het maar af. Als ze maar plezier heeft dan gaat het goed.
Laatst vroeg ik haar voor de grap wat ze zou doen als in de toekomst zowel Spanje als Nederland haar uitnodigen voor het nationale team…
Haar antwoord was erg praktisch: dan speel ik voor het team wat het beste betaald lol2 (toch een hollandse trekje??).
(een beetje lang voor een TWEET misschien…)
gefeliciteerd , wat goed zeg :kampioen: zijn ze dan wel niet maar toch…
Niks te tweeten gisteren en vandaag … :vrede::wub:
Hoewel heb geen toegang tot mijn email account = lastig
Slaap…
uit…:chin:
Wanted: mijn zakmes! Laatst gezien: oktober vorig jaar…
(waarom leg ik toch alles zo goed opgeborgen weg… en kan ik het vervolgens niet meer terug vinden…)
Dat herken ik :koffie:
Ik hoop dat je hem vindt, die dingen zijn erg geslepen…:unibrow:
Laurierdrop is vies :wacko:
Gevonden… en snap de logica van de plek helemaal. Namelijk mijn toilettas!!:drugged:
Codes om pageviews per forum weer te meten moeten handmatig per forum worden ingesteld. Oef! T/m Griekenland is gedaan. Hopelijk voor 1 juni klaar, zodat elk forum voor heel juni wordt gemeten.
1 juni…dit jaar nog oefffffff. :idea:
-
-
- Updated - - -
-
Nieuwe haring is lekker :kus:
Nog 2 daagjes en dan begint het avontuur…
Ben je nerveus Georges , is te begrijpen, maar niets doen is funest dat weet jezelf ook.
Succes, Georges!
Zojuist een afspraak gemaakt met de Indonesische ambassade voor mijn visum. Eerste keer op afspraak, ik ben benieuwd wat dat met de wachttijden ter plekke doet.
Nou bang voor de operatie ben ik niet Paulientje,het is daarna bij het ontwaken.
Verleden jaar hebben ze 22 Baxters gegeven tegen de pijn.