Gelukkig ook weer bijna maandag dan ![]()
De whiskytrip is geboekt :vrede:
Ben je trouwens al lid van de friends of single malt?
Zo niet (kan ik me haast niet voorstellen), doen. Je krijgt dan een “The Friends’ Distillery Pass” waarmee je bij verschillende distilleerderijen een gratis rondleiding kunt krijgen.
Natuurlijk ben ik lid van The Friends, maar daar heb ik nu niets aan. Dat zijn niet de distilleries die ik wil bezoeken…
ah, oke. Voor mij zit er dit jaar wel één bij die ik kan en wil bezoeken.
Welke, als ik vragen mag?
[/nieuwsgierig]
Waarom zou je dat niet mogen vragen?
Op het gevaar af dat men dan precies weet uit welke regio mijn plaatjes gaan stammen in het zoekplaatjestopic (het land zal al wel bekend zijn)…
Ik ga naar Talisker
Oh Skye, dat lijkt me ook wel mooi.
Misschien kun je dan ook nog naar Raasay en de gelijknamige distillery. Ook een leuk merk.
Ik ga naar Macallan, Aberlour, Balvenie, Glenfiddich en misschien Strathisla.
Nee, misschien kan ik dan niet naar Raasay en de gelijknamige distillery… Tijd tekort. We zouden nu al minimaal 1 dag extra moeten hebben dan we hebben… zucht.
Hoelang ben je eigenlijk in Schotland dan?
we landen op zondag 15 oktober rond 12 uur en op vrijdag de 20e vertrekken we rond een uur of 10 weer naar Nederland. Iets met gebondenheid aan herfstvakantie regio midden, waar mijn reisgenoot werkt.
Zijn wel flink drukker zijn dan, zo in de kindervakantie…
't Is Schotland… dat valt in de herfstvakantie nog wel mee. (Vliegveld is dan nog het drukst)
Computer geïnfecteerd,zal wel een paar dagen duren voordat het probleem is verholpen !
(restanten van virusbeschermer ESET en AVG,doen mij de duivel aan)
Computer geïnfecteerd,zal wel een paar dagen duren voordat het probleem is verholpen !
(restanten van virusbeschermer ESET en AVG,doen mij de duivel aan)
Jij trekt echt het ongeluk aan he Georges…
…niet te geloven.
Nou ik had een nieuwe betaalde virusbeschermer Bullguard gedownload en toen begonnen de problemen met de verwijderde virusbeschermers ESET en AVG.
Mijn pc gaat heel traag,en weet niet hoe ik dit moet gaan oplossen?
Heb al geprobeerd met een verwijder tool van AVG en REVO UNINSTALLER maar het lukt niet.
Ik draai al jaren probleemloos met de gratis Avast virusscanner…