Ach… je zou kunnen kijken of jullie ziekenfonds therapie in het buitenland dekt…
Ik heb goede ervaringen met Thaise massages. Heb ook al van anderen gehoord dat ze zelfs van dubbele hernia’s afgekomen zijn met behulp van Thaise massage.
Dat, en het feit dat je mentaal gelukkiger bent in Thailand lijkt me garant te staan voor een beter herstel!
De optie van Hanneke is zeker een overweging waard lijkt mij…
All Blacks op record koers :bier:
Over welke sport heb je het Rien???
Georges?! Ken je de All Blacks niet?
Nieuw Zeelands rugby team.
Neen…eerlijk gezegd volg ik die rugby toestanden niet (misschien omdat ik de spelregels niet begrijp?)
Het is weeral mijn dagje,mijn smartphone laten laten vallen,glas stuk.
Laten repareren of een nieuw toestel kopen???
graag wat reacties vrienden !!
Het is bijna hetzelfde als voetbal, behalve dat je hier niet van die spontaan vallende en jankende mode-poppetjes hebt ![]()
Ja, Rugby is een heel leuke sport. En vooral de All Blacks… die Haka… die blijft fantastisch om te zien (en ik denk toch ook echt dat het wel indruk maakt op een tegenstander)
De Haka is inderdaad indrukwekkend, ongeacht welke variant ze laten zien.
Vooral live is het heel bijzonder.
dat genoegen heb ik helaas nog nooit mogen meemaken
Heb je al wat besloten, Georges? Ik weet niet wat voor telefoon het is, maar schermreparatie is relatief goedkoop bij bepaalde telefoonzaakjes. ![]()
Nou ik was gaan informeren wat betreft de prijs voor een nieuw glas,3 repairshops binnen gewandeld en de prijs schommelde rond de 125 a137 euro.
Heb dan maar besloten om een nieuwe Samsung Galaxy S8 te kopen !
Een S8… Toe maar! ![]()
Inderdaad… Luxe hoor Georges!
Ben benieuwd naar je eerste reacties over de S8 Georgess. Hier wordt ook overwogen een S8 te halen.
Ik vind het een mooi toestel Hanneke,ligt goed in de hand.
Vingerafdruk scanner is even wennen, maar werkt goed, net als de irisscanner. Genoeg ingebouwd geheugen en lekker snel surfen.
De nasty corticosonenprik van gisteren, rechtstreeks in de pols ontsteking, voelt dag 2 toch wel prettig. Pijn vrij en een stuk bewegelijker :zon02:
Heb jij soms plannen voor het weekend? ![]()