Het grote TWEET topic

Nou Rien,voor de tekenbeet was ik kiplekker,het was nadien dat ik me mottig voelde.(zweten,misselijk en draaienissen)

Lijkt mij ook ietwat vroeg

Dacht minimaal dagje of 3 voor je er last van krijgt en das echt heel minimaal.

Mijn vroegste rode kring ooit had ik na drie dagen, wat ik zelf ook ietwat aan de vroege kant vond. Ik vermoed dat die teek er al langer had gezeten dan ik erg in had.
Dit jaar valt het tot op heden trouwens behoorlijk mee met mijn Teken verzameling. Ik zit nog maar op 11 (waarvan wel 2 verkeerden trouwens, dat aantal is wel schrikbarend hoger dan voorgaande jaren. Bijna 20% fout…)

We hebben weeral goud behaald in Rio,Nafi Thiam slechts 21 jaar heeft de zevenkamp gewonnen !!

http://static3.hln.be/static/photo/2016/12/12/12/20160814070550/media_xll_8968107.jpg

We mogen wel uitkijken, straks worden we ingehaald door de Belgen… :biggrin:

Geen zin…

Nog naar de dokter geweest met je tekenbeet Georges?

Ja Hanneke,er was een zuigplek (hals) opgemerkt door de huisarts.
Moet aspirine nemen als ik me misselijk voel,binnen een paar weken moet ik terug komen voor bloed te trekken.

Maar nog geen grote rode kring?

Nu je het zegt ja dat klopt Hanneke !

Het klopt dat je “geen” rode kring hebt ?

Pardon?!

Een klein rood vlekje Hanneke,de dokter zegt dat dit verdwijnt naar een paar weken.
Indien dit niet het geval is,dan is er euch… stront aan de knikker.

klein rood vlekje na beet is normaal, als de vlek duidelijk heel groot wordt (als in meer dan een euro in oppervlakte), dan is het flinke foute bingo

Pff, viel niet mee weer eens op de skates…

Weekendwerk dat betekend om 4:00am opstaan.
Ik zie het eerlijk gezegd niet zitten,pfffff de moed zak in mijn schoenen.

En stug blijven doorgaan he Georges…

Vanavond weer een open air Woody Allen film @ LUX. Lekker op het terras van een filmpje genieten met een heerlijk koel biertje en wat nootjes!

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“FER3C394aI8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>