Het grote TWEET topic

En hoe was ie Thijs? Bunna is meestal wel goed.

Nog niet op… 30 graden is meer biertjesweer vind ik…

Kom op met die regen… puf

Welke regen?!

Nou, die regen mag je houden… Ik zat begin van de middag nog even te denken dat een klein buitje welkom zou zijn, hoefde ik zelf de moestuin niet te wateren… ik heb mijn zin gehad (nou ja, op dat “klein” en “tje” na). Er is hier zo’n 58 milimeter gevallen binnen het uur. Ben er wel even klaar mee

Hier viel vanochtend vroeg een beetje regen. Denk ongeveer 50mm dus zo nog maar even sproeien.

Ah, dus het weer heeft Brabant ook nog gevonden… was al bang dat ze jullie dit keer helemaal over zouden slaan :biggrin:

Hier nog altijd droog en warm…

E-mail reismagazine van augustus is verstuurd! http://www.wereldwijzer.nl/ww.nieuwsbrief.algemeen.1608.php

Eerste goud is binnen! Heel fijn, maar mijn maag heeft nog steeds last van die val van Van Vleuten… Hoop dat het allemaal meevalt en ze er goed uitkomt!
Ze is gelukkig wel bij bewustzijn, maar wat zag dat er vreselijk uit…

F*ck dat is wel zuur, denk je te winnen…

Vandaag de tijdrit, dus weer kansen…

De Belgen hebben al een tweede medaille in de wacht geslepen! (brons in het judo)
Nou de hockey ploeg doet het ook uitstekend, gewonnen van wereldkampioen Australië.

Klinkt goed, Glenkinchie distillery tour :biggrin:

En ook hier is er eindelijk weer eens een gouden plak bijgekomen: de roeidames!

Tijdens het werken een tekenbeet opgelopen in de hals,moet ik me al zorgen maken?

Surfer Doran van Rijsselberghe zo goed als zeker goud!!! Top!!!

@Georgessiam
Als je een lichte hoofdpijn en of misselijk bent zal ik toch maar naar een huisarts gaan, en als je twijfelt gewoon even gaan.
Sterkte en hopelijk valt het mee.

Bedankt voor je goede raad,ben al naar de huisarts geweest (bloedafname)
Nu maar afwachten (uitslag) ,was wat misselijk na de tekenbeet.

Veel te vroeg…