ja, die plannen heb ik ook nog, hoewel het bij mij eerst nog maar even een kwartiertje wordt en rustig aan beginnen. Arm mist nog kracht en is nog erg gevoelig.
Rachel en ik pakken de recensie rubriek weer op!
Goed bezig! Als er toevallig een vakantie in Ierland of Noorwegen getest moet worden ken ik wel iemand die die belangrijke taak wil uitvoeren! ![]()
Dan offer ik me wel op voor vakanties naar Schotland, IJsland, Wales & Patagonië :biggrin:
Of Thailand?
Geinige discussie over linkjes…
Al zeggen puntje 10 en puntje 24 van de algemene voorwaarden redelijk veel over deel van deze discussie.
Vandaag even mijn Rusland forum een update gegeven… Wat te doen in Moskou? http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=201536&p=1139921#post1139921
Dat heb jij prima geregeld Daniella! ![]()
Op de helft van de werkweek…
Vandaag nog van 14:00 tot 23:00, morgen 14:30 tot 18:00, dan 4 dagen weekend! ![]()
Thanks Georges! Het kostte wat tijd, maar het ziet er toch best netjes uit? ![]()
Wereldwijzer mag camera’s van Nikon gaan recenseren.
Leuk, stuur maar een test exemplaar op :biggrin:
Ik kan hem goed vergelijken met mijn Sony A6000, lijkt me goede test…
Ik wil ook best wel een camera recenseren. Zeker een Nikon… ben namelijk heel erg aan het twijfelen of ik binnenkort een Canon of een Nikon wil gaan kopen.
(kan ik hem mooi uitproberen op een review-tripje naar Schotland :biggrin:)
Wat een spannende kwartfinale tussen Federer en Cilic!
Ja, ongelooflijk he… toch nog gewonnen na twee sets achter te zijn gekomen. Groot respect!
Roger Federer op naar de 18 grandslamtitels!!! :kampioen:
Pff, tollen :drugged: