Het grote TWEET topic

Is het waar dat Japan een duur land is om te bereizen Rien? (overnachtingen,sight seeings)

Dit ligt een beetje aan jezelf. Taxi’s zijn onbetaalbaar, maar de metro is zeer goed te gebruiken en betaalbaar.

Overnachtingen, zijn in verhouding wel redelijk duur voor hetgene je krijgt. Maar ruimte is nou eenmaal duur in Japan.

Sightseeings zijn veelal gratis, maar voor commerciele dingen zoals de Skytree betaal je al snel €25.

Laatste paar vrije uurtjes, vannacht weer beginnen met werken…

Das bagger…

Zo wegens geen belangstelling heb ik het “groot Tour de France Topic” maar in de vuilbak gegooid !
Tja… jammer,kan moeilijk tegen mijn eigen babbelen in dat onderwerp.

Je kunt ook wachten tot de tour begint Georges…

Er was genoeg stof om te praten voor de tour,Thijs ! (wie er eventueel kans maakte om deze rittenkoers te winnen etc…) had die vragen trouwens gesteld aan de leden in het topic.

Tsja… De tour duurt drie weken, is nog niet begonnen…

Heb hem teruggezet in het reiscafe Thijs !
Hopelijk slaat het aan bij de leden zoals het “het groot EK topic”,waar we ondertussen over de 100 postings zitten.

Morgen weeral gaan werken pffffffffffff…
Ik zie er eerlijk gezegd tegen op,de laatste weken kom ik tegen mijn goesting werken.
Burn-out? stress?
Het is niet normaal dat ik elke keer een pilletje moet nemen om me rustig te houden,telkens dat ik naar mijn werk vertrek.

Dat is inderdaad niet normaal, Georges. Wat voor pilletjes heb je om je rustig te maken?

Acton 2mg (voorgeschreven door de dokter) Daniella !

Nieuwe werkweek is begonnen. Zo geen zin…

En ik ben weer geheelonthouder voor 10 dagen… zucht.

Toch niet weer op tekenjacht geweest !?
Jij weet ook van aanpakken, zeg ! Arm in de rol, oog dicht … Het mag al eens ophouden, toch ?

Je blijft ook aan de gang…

Ja, plus het feit dat ik het tussendoor ook nog eens voor elkaar gekregen heb het scherm van mijn laptop aan gort te helpen…
Goddank is juni over… In juli tot nu toe (even afkloppen) nog geen ellende gehad (behalve dus de antibiotica, maar de teek zelf was al opgelopen in juni, dus ik tel hem niet mee voor juli)

Je hebt nog 27 dagen kans…

Ik kom dus het huis ook niet meer uit. Heb mezelf bedarrest opgelegd :slight_smile:

Vandaag heerlijk een uurtje baantjes gezwommen. :slight_smile: