Andere wind? Je weet wel beter. De “macht” van de CM is zeer beperkt. Het beleid blijft volgens mij gewoon zoals het was.
Jouw kennende ga je je gewoon met alles bezig houden Georges want zo ben je. Ik had ook niet veel anders verwacht dan dat je weer admin zou worden hoor. Misschien wel beter om de volgende keer niet nog een keer te stoppen en weer te starten want dat komt toch iets of wat ongeloofwaardig over.
Maar goed, spam eerder weg en accounts die op tijd gewist worden heeft alleen maar voordelen.
Natuurlijk is het beleid hetzelfde gebleven Thijs,alleen er zijn nu meer helpende handen die wwz in goede banen kunnen leiden.
Zeg het niet graag maar Lotte levert uitstekend werk,dat gevoel had ik niet tervoren toen andere coordinators er een zootje van maakten.
Je weet mijn redenen waarom ik ben gestopt als admin,kon toch onmogelijk weten dat 2 dagen daarna Lotte werd aangesteld als de nieuwe coordinator?
Zo ben juist thuisgekomen met een nieuwe holter,de andere heeft praktisch niets geregistreerd.
Na gepalaver (30min) met de zuster en dokter en de monitorgrafieken die ze onderzocht hebben was er 11 uur niets geregistreerd op het toesteltje.