10 vragen aan Bastiaan staat op Wereldwijzer: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=197159
Ik heb het meer voor Led Zeppelin en Iron Maiden, Rien!
Ook leuk en logisch. Jij bent ook stukken ouder Georges ![]()
Het lijkt dat in de reisprikquiz Chichén Itzá ook is goedgekeurd als antwoord maar dat is niet de naam van die tempel. Het is de naam van de stad waar de tempel staat. Antwoord is dus fout lijkt me.
Benieuwd wat de jury gaat doen…
Ow… duidelijk dat ik daar dus nog nooit geweest ben…
ik geloofde je zonder link ook wel hoor Theiz…
was allang blij dat ik direct wist wat of beter gezegd dus: waar het was
Had het ook bijna zo genoemd maar toen ging er een vaag lampje branden. Google deed de rest.
Heerlijk hardgelopen!
@Theiz je hebt gelijk, de vraag was inderdaad wat de naam van de tempel was. Iedereen die Chichén Itzá heeft geantwoord kan helaas toch niet door naar de volgende vraag.
Heb je mijn privé berichtje ontvangen Jeroen?
Sorry, notificatie gemist! Super dat je ook weer bij het Wereldwijzer Team bent!
Wereldwijzer Team: www.wereldwijzer.nl/showgroups.php
Wellicht handig dat je de afvallers dan ook nog even per PB meedeelt dat ze zijn uitgevallen en waarom. Niet iedereen leest dit bericht.
Georges, met alle respect maar moet dit toch even kwijt.
Het ene moment ben je admin, het andere moment ben je boos op Wereldwijzer en kan Wereldwijzer + bestuur niets goed doen. Das niet 1 keer maar al paar keer gebeurd. Ik snap dat niet zo goed. Dat je admin wil zijn is goed voor wereldwijzer maar de manier waarop het je nu twee keer bent gestopt vind ik dan erg vreemd.
Om over het opheffen van de ban van Jenny maar niet te spreken… Al heeft ze tegenwoordig een perma ban dankzij die ophefactie.
Eigenlijk ben ik het in deze wel een beetje met Thijs eens.
Wel is het goed dat er weer eens een ervaren lid bij het admin-team komt, want die andere twee zijn nog geen twee weken lid. Eén van die twee heeft zelfs nog nooit een berichtje gepost.
Wat betreft het opheffen van de ban van Jenny, dat wordt door meerdere mensen hier op WWZ zeker en vast toegejuicht!
Ik geloof dat Lotte dat ook heeft gedaan…?
C4th is afgevallen dus als die geen pb heeft gehad denk ik dat er iets is misgegaan.
Eens
Nou om je vraag te beantwoorden Thijs.
- teveel tijd over s’avonds kan deze tijd gebruiken om me nuttig te maken hier op wwz.
- Er waait een andere bries door wwz,zlata en die andere (kan haar naam niet meer herinneren) zijn er niet meer,dus als er eventueel problemen zijn kan ik nu bij verschillende mensen terecht.
-Je weet dat ik me 100% heb ingezet om de ban van Jenny te laten opheffen,maar het is me spijtig genoeg niet gelukt.
Om te eindigen,ik zal me uitsluitend bezig houden met de helpdesk en kort op de bal zitten wat betreft de wildspammers hier op wwz.
Klopt, ik heb geen PB gehad.