Nice:D
Ik gister een Kaj Stenvall kaart uit Zwitserland… En woensdag een kaart uit USA en Rusland…
Gaat bij mij de laatste tijd erg hard met de kaarten!! ![]()
Nice:D
Ik gister een Kaj Stenvall kaart uit Zwitserland… En woensdag een kaart uit USA en Rusland…
Gaat bij mij de laatste tijd erg hard met de kaarten!! ![]()
owh die brieven gaan bij mij echt linea recta in de prullenbak… hoest nou???
Ik gisteren 3 uit finland en 1 uit duitsland. erg grappig.
ik krijg wel steeds meer heel erg leuke reactie’s op mijn kaarten als ze geregistreerd worden… daar doen we het dan maar voor ![]()
Wat een rust zeg!!! Niemand meer die postcrossed?? Vast wel
![]()
Ik gister een mapcard uit USA en een kaj stenvall ![]()
ik postcross me suf! Nog ff en ik heb 300 verstuurd. Er is nu heel wat onderweg, oa naar Groenland, Costa Rica, Chile, Slovenia… helaas is de verscheidenheid aan ontvangst niet zo aanwezig.
Veel Taiwan de laaste tijd. ze sturen allemaal zelfgemaakte, flubber kaarten van qualiteit lik me vestje en zetten en er alleen maar op: hope you like card en happy postcrossing. Als ik naar Taiwan stuur, dan worden ze geregistreed zonder tekst ofzo… Erg jammer, nu al 3x achtermekaar gebeurd.
Haai! Jawel, ik postcross ook nog gewoon door, alleen iets minder frequent aangezien ik nog met een kapotte PC zit, moet ik hier en daar af en toe inloggen. Maar dat komt vast en zeker weer goed. Pas nog een kaartje uit Rusland ontvangen en heb er nog 5 onderweg.
Bloem: ohh dat is jammer!!! En dat geen berichtje sturen dat haat ik echt… Vind het jammer dat iemand niet de tijd neemt om even te bedanken!! Overigens vandaag wel 3 erg leuke bedankjes!!
Gister een kaart uit Uzbekistan… En daar mag ik nu ook naar sturen!! Verder 1 naar Taiwan en Duitsland… (zoals altijd
)
ja het moet echt niet gekker worden met taiwan want begin echt een hekel te krijgen aan die kaarten…
je hoort er nix op… vind ik echt jammer… sorry, maar als je de taal niet goed genoeg spreekt om op zn minst te zeggen: thank you for the postcard
dan moet je volgens mij niet meedoen aan zo’n project… jatoch?
wel prive een paar gigantisch mooi kaarten gehad… wow!
Dat maakt dan weer een hoop goed toch ![]()
Ik kreeg gister een kaart uit Italia… Staat er alleen CIAO! op… Vind ik ook wel jammer, maar goed…
Ik schrijf zelf altijd de hele achterkant vol en dan valt 1 woordje wel tegen… Die heeft dus van mij als reactie: Thanks gekregen… haha :finger:
Ik schrijf ook altijd de kaart vol, wat ik die dag heb gedaan of een leuke herinnering, iets over Eindhoven, altijd wel weer wat anders. Had deze week een kaartje uit Taiwan, leuke kaart en leuk verhaaltje, alleen schreef ze er wel bij dat het uit Taiwan was en niet Thailand… tja, … okee, misschien zijn er mensen die dat door elkaar halen…
Heb er volgens mij nog 1 travelling, dus morgen weer een paar nieuwe op de bus.
Oja had er ook een uit China, erg mooi, zwart/wit van een steegje in Beijing. Die wil ik wel meer ontvangen!
Sommige kaarten zijn inderdaad top… maar er zijn soms kaarten…
Ik vandaag een kaart uit USA… mijn pa smste de code door… Nou diegene had die kaart ge-upload… haha dat vind ik dus echt helemaaaaaal niks!! ![]()
mijn kaarten naar Chili en Groenland zijn gisteren gearriveerd. van beiden echt super leuke reacties op de kaarten, dus dan ben ik weer helemaal blij.
gisteren ook een kaart uit NL (mapcard die ik al wel had, maar gaat om t idee) een kaart uit Frankrijk van Carcassone waar ik zelf ook geweest ben en geweldig vond. en een mooie kleurrijke kaart uit Polen
Helaas al even niks ontvangen, maar er zijn er wel weer een paar aangekomen, nog maar 1-tje travelling. Dus morgen een paar nieuwe op de bus doen.
Ging vanochtend een kaartje zoeken voor geboorte dochter, maar toen zag ik me toch een paar leuke kaarten (misschien kennen jullie ze al…): de automatiek - met de standaard snacks, maar ook heel leuk met klompjes en koeien. Er waren nog een paar varianten, maar heb 't even hierbij gehouden, zijn toch 80 cent per stuk.
Gisteren 3 kaarten gekregen en vandaag weer eentje uit de States. Ik fotografeerde ze, wilde ze uploaden en toen stonden ze er al. Eerst dacht ik: hoe doet mijn comuter dat? Daarna zag ik dat de foto’s iets afweken van die van mij, de verzenders hadden de upload kennelijk al gedaan. Ik stond even raar te kijken!
Ik heb vandaag NOTEBOOK 2 van het TYPICAL DUTCH NOTEBOOK ontvangen!!!
Echt super tof! Zéker daar aanstaande maandag de verjaardag van mijn lief is! Kan ik het hem mooi gelijk cadeau doen!
Maar eerst zelf even lezen hihihi, dat ga ik nu vanmiddag gelijk doen!!! :lol:
Liefs,
Carolina
Goede timing, zo net voor zijn verjaardag. Is dat het boek waar o.a Xenomania en ik in staan?
Hallo allemaal,
Nou even een tijdje er tussen uit geweest, maar niet minder kaarten ontvangen en verstuurd.
Ik heb het erg druk gehad en nog steeds wel, maar heb toch tussen door tijd gemaakt om te postcrossen. Alleen niet om ook nog her en der te schrijven, sorry.
Ik heb recepten kaarten gehad, waar ik om vroeg en uit landen die ik nog niet eerder had gehad. Er zitten soms hele mooie en leuke kaarten bij. Krijg altijd ook leuke reacties op mijn man zijn foto site, echt geweldig.
Ik heb wel jullie verhalen allemaal gevolgd en Carolina, ik hoop dat je vriend de boeken leuk vind en er vaak in mag lezen.
![]()
Hey kingfishererik,
Nee, helaas, jullie staan in Book 1, dat is nog in Nederland. Als het goed is het in of nog onderweg naar Eindhoven. Hopelijk hoor ik daar spoedig ook weer iets van.
Liefs,
Carolina
Oooh, helemaal vergeten hier te vermelden: mijn lief vond het notebook geweldig! We kijken nu (allebei ja) al uit naar het 2e boek dat nog terug moet komen. Is het al in Eindhoven?! Ik hoor niets van globeskater…
teruggekomen van vakantie en echt een hele stapel kaarten lagen op me te wachten ![]()
kon ook meteen 11 kaarten aanvragen… ga die zondag maar eens ff op mn gemakje schrijven!