Bij mij ook aantal binnengekomen… Denk een stuk of 10… en weer 9 nieuwe kunnen aanvragen…
Nice!!!
Nu inmiddels ook druk met toyvoyagers.com… dus verveel me niet haha ![]()
Bij mij ook aantal binnengekomen… Denk een stuk of 10… en weer 9 nieuwe kunnen aanvragen…
Nice!!!
Nu inmiddels ook druk met toyvoyagers.com… dus verveel me niet haha ![]()
Deze week 3 kaarten ontvangen, en volgens mij nog 1tje travelling… weer naar Azie, ik vind dat echt jammer dat die gewoon ‘kwijtraken’ … Ik zal maar nog eens een berichtje sturen.
Ga dadelijk eens een paar nieuwe aanvragen.
@Carolina: notebook nog niet ontvangen, zie er wel naar uit ![]()
Even een vraagje:
Schrijf je de adressen zelf en de kaart nummer of print je deze??
Sinds ik de labels print is elke kaart tot nu toe aangekomen. Ik heb er van daarvoor 7 expired. Ik ben erg blij met het resultaat, dus magelijk maakt het wel wat uit.
Hoop dat het helpt.
![]()
Bedankt voor de tip
, ga ik eens uitproberen, ik schrijf namelijk de adresssen altijd gewoon over omdat ik thuis geen printer heb.
Goh, een labelprinter, dat klinkt inderdaad best handig. Ga eens kijken of ik die hier ook eentje op de kop kan tikken.
Bedankt voor de tip!
@Babseba: weet jij iets van Globeskater??? Is ze met vakantie ofzo???
@Carolina: ik heb geen idee, ze is ook al enige tijd niet meer hier geweest in 't cafe. Hoop dat alles okee met haar is. Ik zal eens een kijkje nemen op haar website.
Happy hour start om 22 uur, ik heb een lekkere Chileense rosé en witte wijn koudgelegd voor wie wil!
Fijne avond!
Oh ja, daar heb ik niet eens aan gedacht. Haar website, dat is natuurlijk een goede mogelijkheid om aan info te komen. Moet ff op zoek gaan naar de link…
Voor die rosé zal vanavond wel even het reiscafé binnenwippen! ![]()
ze was zaterdag nog online
http://globeskater.blogspot.com
Ik mocht na mn vakantie gewoon 11 kaarten versturen. plus nog een aantal swaps en taggs :retard: heb vanochtend gewoon 34 kaarten/ envelopen naar de brievenbus gebracht.
kreeg bij mn laatst bestelling bij postzegelsmetkorting ook een postzegelkussen. veel handiger (en smakelijker) dan al dat gelik!
ik denk idd dat in landen waar ze geen romeins schrift hebben, een label met het originele adress erg handig is.
mijn 2 kaarten allebei expired zijn naar de USA ![]()
Pfff de kaarten (en de centjes) gaan hard de laatste weken…
Vandaag weer 2 nieuwe aangevraagd… Finland (goh) en Armenie…
Vooral die laatste vind ik wel bijzonder ![]()
Ik had gister een 'gratis kaartje uit Spanje, de tekst bestond alleen uit: ik hoop dat je de kaart leuk vindt… Nou nee, haha, 'gratis kaartjes vind ik niet zo leuk.
(mijn centjes gaan ook snel zo met dat lekkere weer en die terrasjes, iets minder kaarten sturen dus nu ;))
wow armenia jaloux
al mijn kaarten uit Turkije waren vrij snel gearriveerd. Binnen 5 dagen na verzenden was de 1e al binnen. ik was echt geschokt. want NL- Turkije duurt altijd minimaal 3 weken.
nou ja, weten we dat ook weer ![]()
Ik moet me ook altijd inhouden als ik een kaart krijg die ik niet leuk vindt, waarop staat: hope you like the card. Nou nee, maar ik bedank dan altijd maar voor het sturen en het moeite nemen tot het sturen van een kaartje…
Ben ook weer thuis na lange tijd en er stond een mooi doosje met 105 kaarten op me te wachten !! Had ze al voor- en achterkant op de scan gezien, maar in het echt is het toch net iets leuker :zon02:![]()
Heb er vandaag ook weer 9 verzonden, naar Nieuw Zeeland, Taiwan, Thailand, Brazilië, Maleisie, Canada en USA en nog 2 dichterbij.
Nog steeds veel ver weg dus, heb inmiddels een soort van medaille op m’n profiel gekregen voor de 43e op lange afstanden (Nederland) geinig !:unibrow:
Was wel erg leuk om gewoon door te postcrossen, kaartjes uitzoeken en versturen vond ik altijd al leuk in de vakantie.
Oh ja… ik heb er natuurlijk VEEL TE VEEL gekocht :redface: en nog VEEEEEEL meer niet gekocht :crybaby:![]()
Marifran: welkom terug!!! :dag: 105 kaarten is niet mis!!! ![]()
Ik vandaag weer 4 adressen… Polen, Tsjechie, Japan en China…
Gister een kaart uit Duitsland ontvangen… En zaterdag 1 van de Phillipines… Maar die ging ik registreren toen kwam er Canada uit… Heel vaag!!
Nog 2… dan mag ik er 13 travelling hebben… Gaat lekker zo… ![]()
Heel vreemd
Is het nummer met PH dan veranderd in CN? Dan zou het kunnen dat de persoon verhuisd is. Als je naar een ander land verhuist krijg je ook een ander vlaggetje.
Nee het is gewoon een PH-nummer… maar er staat dan canada bij mijn ontvangen bestanden…
Jammer!!
Zojuist een kaart van een mevrouw uit Dubai, dat vind ik toch wel bijzonder ![]()
Ik moet er nog 5 versturen maar heb even geen kaarten. Morgen in Den Haag even wat toeristische dingen zoeken, in Zoetermeer kan je dat echt vergeten helaas.
Zooooo, sinds lange tijd weer eens kaarten aangevraagd! Ik ga sturen naar:
USA, Finland, Taiwan, Nederland, Duitsland, Belarus, Brazilië, Turkije, Australië en China!
Even een vraagje nog aan degene hier die met een labelprinter werken. Welke labelprinter hebben jullie gekocht? Die ik online vind zijn toch nog best prijzig…
Liefs,
Carolina
Ik gebruik voor het printen van de adressen geen labelprinter, maar de gewone printer met adres stickers.
Ik kopier het adres in het vakje en zo meer adressen als ik er meer verstuur en dan alles printen, gaat heel makkelijk en alle kaarten die ik op deze manier verstuurd heb zijn aangekomen.
@ marifran wow!! 105 kaarten?!?! hoe lang ben je wel niet weggeweest dan!! wel leuk idd als je gewoon onderweg door kunt sturen
bij mij gaat het ook alweer hard. heb er standaard 14 onderweg en elke dag wel 1 of meerdere hurrays!
Xenomania, klinkt zo lekker simpel, maar mij is het niet gelukt, kreeg die chinese lettertekens niet voor elkaar.
Bloem, heb er bijna 3 maanden over gedaan hoor. Ik zit nu op 15 kaarten en dat is nog wel te behappen, wil het eigenlijk zo houden, gem. 1 kaart per dag.
't Leukste ervan vind ik dat je nu zoveel landenvariatie hebt.