Oke dan ga ik nog ff geduld hebben:wink:
@ marifran, ja die duitsers kunnen er wat van he?! en het jammere is, ze hebben zulke verschrikkelijk leuke kaarten in duitsland maar die streek multiviews die zijn gewoon zo goedkoop dat de gemiddelde postcrosser het geld liever niet uitgeeft aan die leuke, iets duurdere.
maar ja, had van de week wel een erg mooie. alle 4 de kastelen van Ludwig II uit bayern⊠erg mooi
Ik al de hele week geen kaarten ontvangen⊠Postzegels zijn ook op bij mij, dus stuur pas na mijn vakantie weer ![]()
Zo⊠dat schiet al op Cyn !!!
Fijne vakantie, gaat helemaal lukken , er is daar zoveel moois te zien en te beleven !!!
Gisteren nog 2 kaartjes uit Finland ontvangen. Vandaag 5 nieuwe aangevraagd: Dld, Australie, Frankrijk, Tsjechie en Estonia. Geen Finland, das apart ??? ![]()
Op dit moment zit ik gelijk qua versturen en ontvangen:
» Sent: 152 postcards
» Received: 152 postcards
» Traveling: 7 postcards out of 11 (?)
» Sent distance: 483,630 Kms (300,514 miles)
» Received distance: 494,918 Kms (307,528 miles)
ik had via een swap een kaart uit Kyrgystan en Kazachstan. Heel mooi gebergte en de ijsbaan Medeo
hoe geweldig is dat voor een schaatsfan als ik??? hahaha
Gisteren kaartje uit Taiwan. Verder zijn er weer een paar aangekomen, maar er zijn er ook nog een paar âtravellingâ, dus deze week hou ik het even hierbij.
Hallo Allemaal,
Ben weer terug en heb een hoop kaarten thuis, allemaal al wel geregistreerd. Heb een geweldige tijd gehad en nu terug naar de dagelijkse dingen.
Heb ook nog 10 kaarten te versturen, dus dat ga ik nog maar even op mijn gemak doen en laat jullie weten welke landen het zijn geworden.
Het is heerlijk om weer thuis te zijn, maar ik mis het weer van daar wel en de mensen. Geweldig land.
Happy postcrossing,
Bem-vindo a casa Xeomania, die 3 weken zijn weer omgevlogen !
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad, het weer gaat gelukkig de goede kant op, komt wel goed !
Muito obrigada. ![]()
Welkom thuis ![]()
3 Kaarten vandaag. Eentje uit de USA voor mezelf en Zuid Afrika en Canada voor mijn zoon. ALlebei weer tevreden ![]()
Gezellig dat je er weer bent Xenomania!
Ik had vandaag gewoon VIER kaartjes in de bus. Ga ze snel registreren: US, Polen, Spanje en Duitsland.
Dank allemaal.
Nu dat ik terug ben heb ik helemaal geen kaart meer gehad.
Ik heb er wel weer negen verstuurd en daar is er al 1 van aangekomen in Rotterdam.
Ik had een mengelmoes van landen, dus dat was goed.
Heb wel weer even wat te schrijven op de kaarten, leuke verhaaltjes enzo.
Nou ben blij dat ik weer thuis ben, maar dat land blijft toch trekken.
Happy postcrossing ![]()
En die bus neemt onze postcrossingkaarten mee??
haha, die is leuk, de postcrossing busâŠ
Vandaag 6 nieuwe adressen aangevraagd: Frankrijk, Kroatie, Canada, Estonia, Duitsland en Belgie. Had gehoopt op meerdere intercontinentale adressen, maar helaas. Volgende keer beter!
Kaart naar Rotterdam en China en Estonia zijn aangekomen. net even 3 nieuwe adressen aangevraagd: het zijn geworden; China, Brazil en Moscow. Mooie adressen. Ben er erg blij mee.
De andere nieuwe waren meteen na mijn terug komst en had ik nog niet gemeld, dus bij deze: Canada, Macau, Taiwan en Duitsland, Philippines , Finland en Amerika. Niet slecht he!!
We gaan we lekker door en laat die bus maar rijden. ![]()
Vandaag 2 kaartjes in de bus, Finland en Duitsland. Ook 2 geregistreerd, ik blijf gelijk lopen :D.
heb de laatste tijd veel duitse kaarten geregistreerd.
en binnen 2 dagen mijn 1e official uit Taiwan en dag erna meteen mn tweede.
Ik mag er nu 13 tegelijk travelling hebben en net naar de brieven bus gingen adressen in: USA- Thailand- Belgium- Duitsland- China- Taiwan- Estonia- Canada- Lithuania- Czech Republic, Serbia- Austria.
Was dus best blij! heb echt al zoân lange lijst!
leuk
2 Weken helemaal niets. Gisteren USA, Taiwan en Finland, vandaag Wit Rusland en Zweden (zoveel Finnen als je krijgt, zo weinig andere Scandinaviers, dit is mijn eerste uit Zweden).
Heb er 1 uit China gekregen, het was de laatste twee weken helemaal niks. Dit is weer de eerste na mijn trip.
Moet er vanavond wel weer even 4 schrijven.