Vandaag een hele mooie mapcard van ‘the Yorkshire Dales’.
5 nieuwe adressen aangevraagd: Duitsland, USA, Nieuw Zeeland, Malaysia en Polen, leuk gevarieerd :zon:.
Gisteren een kaart uit Nebraska, vandaag werd een kleine wens vervuld met mijn eerste kaart uit India
Als je een maand of 16 van je leven in dat land bent geweest, dan wil je er ook wel een kaartje van, nietwaar ![]()
Ik de afgelopen 4 dagen niks ontvangen :crybaby: misschien vandaag?
Ik was net in ons hoofdpostkantoor en allerlei ansichten waren in de aanbieding. Kaarten van Holland met fietsen er op voor 15 cent, foto’s met 3d plaatje van molens voor 85.
Misschien bij jullie ook, 15 cent is een leuk prijsje ![]()
Bedankt voor de tip KFE , zal ook eens gaan kijken vandaag.
Mag vandaag de 250 kaart gaan versturen naar Sidney.
Dacht dat het veel was, maar nee hoor… volgens mij heb ik nu een
beroepscrosser getrokken !?!?
Deze man heeft 8 accounts en allemaal actief, heeft al ruw geschat 2000 kaarten verstuurd in 2 jaar. Hij verstuurd zelf mooie kaarten en wil graag ruilen. Als je dan op zijn site kijkt kun je de ruilkaarten kopen vanaf $ 1,20 :unibrow:
Ben je dan doorgeslagen of is het gewoon goeie business ??
Ik denk zelf allebei !
Dat is bijna 800 euro per jaar aan postzegels (in Australie moet alles ook meteen ver weg) en een vergelijkbaar bedrag aan kaarten. Dat riekt naar een slimme manier om reclame te maken voor een handeltje. Maar ja, er zijn ook mensen die rijker zijn dan ik en die verder niet wakker liggen van zo’n bedrag.
Zoals van de week een bekakte moeder met een nog bekaktere zoon in de PC Hooftstraat. Zoon had een peperdure jas aan maar ze gingen voor hem een jas kopen, want een tweede was wel leuk. Maar, “we gaan niet verder dan 800 euro.” Dat kost mijn hele garderobe nog niet denk ik…
Haha, heb ik ook gezien… Ze doen hun best maar denk ik dan maar wij gaan lekker op reis !!!
Verrassend. 4 Kaarten tegelijk gepost, naar Frankrijk, Engeland, Finland en de Oekraine en de laatste is als eerste, en voorlopig enige, ontvangen! Dat was zo’n kaart waarvan ik dacht" ik moet het nog zien, of die aan gaat komen."
En nog een tipje: meld je aan als lid van vistaprint.nl/ Dan krijg je heel veel aanbiedingen om dingen te maken met je foto’s. Soms is het niks, soms ineens 20 gratis kaarten (wel verzendkosten) van je eigen foto.
Ja ik ken ze. heb vandaag 250 visitekaartjes besteld met 140 gratis adresstickers
Kaartjes 4,=, adresstickers 0, verzendkosten en BTW 7,-
kreeg vandaag een kaart uit wales
Gisteren een kaartje uit New Mexico! En 2 kaartjes zijn geregistreerd.
Zo heb het topic beetje doorgekeken… ahum neit alles want dan ben ik een halve dag bezig ofzo. Haha wat een enthausiasme hier. Het klinkt allemaal wel heel leuk dus ik denk dat ik me ook maar even aan ga melden. Ben benieuwd!! :paranoid:
heb net 7 adressen aangevraagd en alle 7 binnen europe :tssk:
bestel mijn postzegels altijd 25 europa en 25 wereld, dus zo slaat het wel uit evenwicht he?! ![]()
Vandaag een kaartje aus Deutschland! En er was er ook weer eentje geregistreerd. Verder had ik een extra kaartje gestuurd naar een moeder met 2 kids, daar had ik echt een hele leuke reactie van, blijkbaar waren ze dol op clowntjes, had ik nou net toch zo’n kaartje gestuurd
.
Tis een beetje stil qua postcrossing :). Ik had vandaag een kaartje uit Finland met een egeltje erop.
ik postcross gewoon stug door hoor… veel duitsland de laatste tijd… weinig exotisch
maar het blijft leuk
Hoi hoi
Ik heb 11 dagen geleden ook mijn eerste 5 kaarten op de bus gedaan naar Tjechie, Duitsland, China, USA en naar Finland. Alleen uit Finland heb ik een ontvangtbevestiging gehad. Zit met smart te wachten op die andere en vind het best lang duren, vooral vanuit Duitsland en Tjechie. Is dit normaal?
Gr Deborah
Welkom Deborah!
Is wel normaal denk ik,
Verzonden naar Duitsland zit ik met 28 kaarten op een gemiddelde verzendduur van 10 dagen. Vind ik best lang voor een zo efficient land als Germany.
Tsjechie komt niet zo vaak voor, ik zit met 3 verzonden kaarten op 3 dagen.
Canada gaat weer heel snel met 11 kaarten zit ik op 6 dagen .
Deze gegevens kun je allemaal vinden in My stats.
Bij mij loopt het ook nog steeds lekker.
Heb van de week al 1.000.000 km verzonden.
Nog steeds ruim 300.000 km verschil met ontvangen
» Sent distance: 1,038,516 Kms (645,304 miles)
**» Received distance: 722,109 Kms (448,698 miles)**
Bloem dat van die Duitse kaarten herken ik wel, heb ik ook heel lang gehad, soms wel 5 in de week en altijd van die multiviews, was voor mij bijna een reden om te stoppen.
Maar nu gaat het weer goed, gemiddeld 1 per week en heb m’n profiel aangepast, vraag nu om single view van de omgeving. Heb ze daarna niet meer gekregen.