Costa rica!! WOW!!! :wub: daar wil ik zelf nog weleens heen!!! ![]()
Ik gister 3 kaarten… 1 uit USA, 1 uit Finland en 1 uit Taiwan… De dag daarvoor ook 1 uit Brazilie… Dus zal vandaag wel niks bij zitten
![]()
Costa rica!! WOW!!! :wub: daar wil ik zelf nog weleens heen!!! ![]()
Ik gister 3 kaarten… 1 uit USA, 1 uit Finland en 1 uit Taiwan… De dag daarvoor ook 1 uit Brazilie… Dus zal vandaag wel niks bij zitten
![]()
Gisteren een kaart uit Vilnius, Litouwen en vandaag een kaart uit…Vilnius, Litouwen ![]()
Ik gister een kaart uit Florida
En vandaag nog geen idee… ben aan het werk nu!! ![]()
Zo, vandaag maar eens achterstand ingelopen, beetje druk geweest van de week.
Heb 8 kaarten geschreven waarvan 6 officiele, naar NL, US, GE, FI, Taiwan en Phillippines.
Kreeg toevallig ook een mooi palmenstrand uit Florida vanochtend en nog veel andere mooie kaarten deze week.
Xenomania, ik zie dat je al bijna met vakantie bent, hoop dat je nog even langs komt hier. Bij deze heel veel plezier en een goede reis !!
Dank je. Ik zit nu in Brazil en het weer is heerlijk, 29 graden.
Ik heb net twee kaarten geregistreerd: Taiwan en Amerika. Mijn man heeft de nummers door gemaild.
Ik ben hier om Portugees te leren, maar nu weet ik ook weer waarom. Ik begrijp en versta er niks van. ik hoop dat het na deze maand beter gaat.
Groetjes vanaf hier,
Christa
Oh wat gaaf !!! Je bent er al !!!
Heerlijk die warmte, lekker nog even tijd om rond te kijken en mooie kaarten te kopen en dan aan de slag. Laat je niet gek maken hoor door die moeilijke taal, je hoeft er niet je geld mee te verdienen.
Nogmaals heel veel plezier !!!
Van de week kreeg ik een grote ansicht uit Finland. Vandaag weer zo eentje, uit dzelfde serie. Wat een toeval.
Ga nu een kaartje naar de Oekraine sturen, voor het eerst. Zal wel een Zoetermeerse worden want dat land en mijn stad hebben dezelfde kleuren in de vlag: geel en blauw ![]()
Zoooo… dat zijn echt mooie kaarten !!! De meeste Finnen hebben er echt wel lol in om je profiel te lezen en een passende kaart te zoeken!!
Grappig van die Oekraiense vlag, heb je weer wat te vertellen. Duurt meestal wel lang die kant op, de mijne was 40 dg onderweg.
Nu nog 2 naar Lithuania en Armenie, schieten echt niet op, al meer dan een maand!
Maar ja gelukkig nog genoeg anderen die wel snel gaan.
Vanochtend 2 prachtige kaarten uit China, van de Temple of Heaven en het Karstgebergte bij Guilin, Li River.
Ik vandaag een kaart uit USA en Taiwan…
Ook weer 2 nieuwe aangevraagd, Zwitserland en de Filipijnen
:wub:
Daar heb ik nog gevaren, op de rivier bij Guilin.
Overigens is ook Taiwan aangekomen, dus al die “lastige” adressen zijn gewoon gearriveerd.
Hoi, vandaag 2 kaartjes in de bus, 1 zelfgetekende door een meisje van 3 jaar uit de US en eentje uit Hamburg.
Christa: veel plezier daar in Brazilie!!
Ik heb deze week helemaal niks verstuurd, maar er blijven kaartjes binnenkomen, had er vandaag eentje uit JAPAN!! Vooral de postzegel was supergaaf (en dat voor iemand die echt niks met postzegels heeft :slywink:).
Hoe werkt dit allemaal, klinkt leuk namelijk.
Ga naar deze site en meld je aan als postcrosser. Vervolgens kun je aanklikken dat je kaarten wilt versturen. Je krijgt dan een adres van iemand met een profiel, waarin staat wie hij/zij is, evt. wat voor kaarten ze wil ontvangen, net wat ze hebben oipgeschreven. Diegene stuur je een kaart, samen met een code waarmee de ontvanger je kaart kan registreren. Is je kaart geregistreerd, dan gaat je adres naar iemand die jouw een kaart stuurt.
Ik doe het al drie jaar, al stuur ik niet zoveel kaarten als sommige mensen, en vind het nog steeds leuk, kaarten van wildvreemde mensen ontvangen.
Dit is mijn account. Je kunt dan zien hoeveel kaarten ik heb gestuurd en sommige mensen zetten de kaarten ook online.
Vandaag een mooie kaart uit Finland! Nog 2 te gaan en dan zit ik gelijk qua ontvangen en versturen, wie weet :teeth:.
Ik deed het heel bescheiden vandaag, met een ontvangen kaart uit Nijmegen ![]()
Hehehehe, cute kingfishererik. Was het in ieder geval wel een mooie kaart?!
Ik had 4 kaarten vandaag: van postcrossing eentje uit Engeland, eentje uit Finland en eentje uit Duitsland. Verder, wat mij betreft de leukste: een kaart van mijn pappie uit Sydney! Was ie op vakantie (hij zit nu inmiddels in Hong Kong, ja, het gepensioneerde leven is zo slecht nog niet).
:D:D:D:D:D
lol ![]()
Vandaag eentje uit de US ontvangen :biggrin:. Van het weekend zal ik er weer eens 5 gaan versturen.
ik had al een tijdje geen adressen meer aangevraagd, maar deze week weer 5 adressen aangevraagd!