+ Het grote Postcrossing topic +

Hoi Kingfishererik,

Kan je doen en zeggen met de hartelijke groeten van postcrossing.
Haha. :slight_smile:

Laatst stuurde ik mijn Everestkaart naar Brazilie. Die man zette hem online en vandaag heeft er iemand uit Litouwen op gereageerd, leuk hoor!

En een Zwitsere dame van 66 kreeg die kaart ook en geeft hem een speciaal plekje in de keuken. Ze zijn wat duurder, die zelfgemaakt kaarten,z eker op iets groter formaat, maar je hebt wel lol van je werk en geld zo.

Ik gister een kaart uit Wenen… Ook leuk!! :smiley:

China, Hong Kong en Leiden zijn gearriveerd, mooi zo :slight_smile:

Ik denk trouwens niet dat ik de afgelegde afstand, 11 km, ooit nog ga verbeteren als laagterecord.

Ik had vandaag een kaart uit Finland, maar het is een kaart met de Statue of Liberty, erg leuk. En een kaart uit Duitsland. Mag zelf ook weer een adres aanvragen, kaart naar Taiwan is geregistreerd. Ik wacht nog even en kijk of er nog meer binnen komen, voordat ik voor een maand weg ben.
Laat het jullie nog weten :slight_smile:

Vandaag een hele mooie kaart uit Brazilie! De eerste, yes, eindelijk begin ik wat kaarten te ontvangen van mijn meest favorite continent.
Ook weer 2 kaarten geregistreerd, beide met leuke berichtjes. Ik had een kaartje gestuurd met stroopwafels erop (gratis kaartje), en ze kreeg al helemaal zin om die eens te proberen, very tasty looking.

Geweldig, toch een heerlijk gevoel. He!!
Heb je hem al gescant en op je profile staan?
Wil hem wel even zien.

… ik heb helaas geen scanner :redface:. Het is een kaart van Vitoria.

heb net gelezen wat het inhoud klinkt super leuk heb er al helemaal zin in!

Wel even een waarschuwing: Het is VERSLAVEND hahahaha

Welkom.
Geef even je profile adres door, kunnen we op de hoogte blijven en je makkelijk vinden. :slight_smile:

Heb je ook geen digitale camera? Ik fotografeer alle kaarten die ik krijg en zet ze dan op postcrossing.

Vandaag nog maar even twee nieuwe adressen aagevraagd.
Estonia en Latvia ?? Weet niet precies, maar volgens mij is dit Rusland.

Estonia en Letland = geen rusland… maar het ligt er wel vlak bij… Gewoon Europa-zegels :wink:

Ok, heeeeel hartelijk dank. Dat spaart me een hoop zoekwerk. :slight_smile:

Heb ik, maar ik loop wat achter qua digi foto werk zal ik maar zeggen…:redface: Ik zal eens een keertje kijken, als ik er 1 doe, dan moet ik ze ook allemaal doen… das best veel nog.

2 Miljoen kaarten bereikt bij Postcrossing. De mevrouw die de 2 miljoenste verstuurde, muffins, daar kreeg ik vorig jaar een kaart van.

Xeno: graag gedaan hoor :wink:

zo 2 miljoen kaarten… gaat lekker zo :wink:

2 miljoen en zo gaat het nog wel even door. Kreeg vandaag een kaart uit Pennsylvania. Een hele mooie wildlife card. :slight_smile:

Gaat inderdaad lekker bij Postcrossing!

Ik kreeg vandaag mijn eerste kaart uit Costa Rica. Toch grappig, had maar een code van 3 cijfers (CR599)! Hele mooie kaart trouwens.