Leuk bedankje Cynthia!! Daar doen we het toch ook voor, nietwaar ?
Je kunt gewoon al je kaarten scannen, ook de kaarten die je zelf verstuurd,
kaarten die onderweg zijn, worden pas na registratie voor anderen zichtbaar.
Als je het nog weet en dubbele kaarten hebt kun je ook de reeds geregistreerde kaarten nog scannen!
Als je op de pagina ‘send postcards’ het plusje achter het adres aanklikt werkt het op de gebruikelijke manier.
Vandaag een kaart uit North Carolina : Oak Island.
Had ook een envelop met daarin twee kaarten uit Amerika. 1 kaart was degene die verscheurd bij mij was aangekomen, ze heeft een nieuwe gestuurd. Echt geweldig. En ze heeft er nog 1 bijgedaan Van Having Fun In Ohio (daar is ze geboren). Om haat te bedanken stuur ik de 3 zelf gemaakte kaarten van Brazilië naar haar toe, leek me wel leuk.
Heb net een kaar gekregen uit Japan. Er zaten ook hele mooie oude postzegels op, ben er dus erg blij mee.
Ik heb nu 7 kaarten expired. Ik denk dat deze ergens anders aan vast zitten, hoop nog wel dat ze ooit een keer aankomen.
7 x expired, echt veel !!! maar ja, niks aan te doen toch !! Gewoon doorgaan !!
Lijkt wel of jij nu aan de beurt bent voor de ver weg adressen en het hier een beetje minder word. Maar leuk voor je, die Japanse postzegels zijn echt leuk!
Nog twee registraties: Zuid-Afrika en Belgie. De nieuwe adressen zijn: Rusland (Moscow) en Amerika (Portland). Gaat lekker zo met die kilometers. Ben zeer tevreden. Ook met de reactie van de mensen die da kaarten hebben ontvangen, maakt het toch weer exta leuk als je dan een registratie binnen krijgt. Goede afsluiting van de dag.
Ik weet niet of het bewust was van de schrijfster, maar met mijn nickname, n als “verzamelaar” van ijsvogeldingen, vond ik vandaag de postzegel op de kaart nog leuker dan de kaart zelf
Ik geloof niet dat het toevallig is Kingfishererik, de meeste postcrossers zijn best attent !
Ik ben weer super verwend vandaag, m’n eerste kaart uit Ukraine, mooie sneeuwkaart uit Duitsland en uit Finland een dikke enveloppe met 3 superkaarten: 1 Inge Löök en 2 eerste dag kaarten voor m’n verzameling.
Ben er een beetje verlegen mee, maar vooral hieperdepiep !
Moet deze 66 jarige dame wel net weten wat een kingfisher is… ze schreef er niets bij, over die zegel, maar het geeft niet, ik ben gewoon zeer tevreden
Hoi, ik had vandaag 2 kaartjes uit het mooie Italie en een uit Finland . Wacht nog even met nieuwe versturen, dit weekend, dan heb ik ook tijd om even op zoek te gaan naar de wensen van de mensen.
Ik had gister een kaart van Bangkok uit Finland… Was een bedankkaartje, en hij had gelezen dat ik naar Thailand ga volgende maand… en daarom kreeg ik die kaart Leuk!!
Vandaag weer 2 adressen aangevraagd, Taiwan en Belgie… Mag er nu 11 traveling hebben
Geen post vandaag! Hoewel… Een Nederlandse krant hahaha! Heeft mijn pa voor me aangevraagd, 4 weken gratis NL krant in het buitenland (NRC). Erg handig, maar komt wel een paar dagen later aan…
Verder ook nog heeeel tof: HET FAVORIETE RECEPTEN NOTEBOOK is bij mij aangekomen. Kwam uit Cuba en heeft er toch maar (???) 2 maanden op gedaan. Erg leuk dat ik dat nu hier heb.
Zal volgende week zelf weer eens wat kaarten sturen denk ik, heb er nog maar 2 onder weg: Lithouwen (14 dagen) en Malaysia (23 dagen). Zou er dus weer 8 mogen versturen.
Toch nog weer even een registratie; Lithuania. Nieuw adres Spanje. Moest meteen aan Carolina denken. Ik sla me mail open en daar ben je dan ook op wereldwijzer. Was op het moment allemaal wel grappig.
Vrijdag een kaartje uit Finland en gisteren een mapcard van Connecticut ontvangen. Weer 5 versturen dit weekend: Belarus, Estonia, Noorwegen, Duitsland en Rusland. Verrassend, geen Finland ;).