Hier geen post dit weekend… Helaas! Maar ja, kan niet altijd feest zijn!
Mijn notebook gaat lekker. Dat is wel erg leuk. Dit weekend door beide huidige deelnemers doorgestuurd naar de volgende. Heeeeeel goed! :zon02:
Kan me voorstellen dat je daar heel tevreden mee was. Maar ben stiekem wel nieuwsgierig of je er nog achter gekomen bent of de dame in kwestie het nu bewust gedaan had of niet.
Greetings from Australia…The weather over here is very hot and we have bad fires in Victoria…the death toll at the moment stands at 136…it is devastating :(…
De bedankjes zijn niet altijd even vrolijk… brrrrr, drama daar !!!
Het is inderdaad heel erg wat er in Australie gebeurt, ze zeggen dat de branden ook bewust zijn aangestoken, verschrikkelijk gewoon.
Ik had een vrolijker berichtje uit Australie:
*Thanks for the great photo of Stockholm, Barbara. I once spent a fantastic day there before I had to catch a train. It was just too short, but I know I’ll go back one day!
I also liked reading about how close you are with your exchange student sister. In 1983 I had an exchange student sister - my family hosted her from Indonesia for a year. Our friendship is still very strong. Thank you for reminding me of her today!
*
Dat vond ik erg leuk om te lezen vanochtend!
Yahoooo, yes, por fin, yeah, gaaaaf!!! Vandaag mijn eerste officiele kaart uit Zuid Amerika ontvangen, en welliswaar uit Bolivia. Fantastisch, ben helemaal happy, kaart nr. 137 .
En net zit ik wat te dwalen op de site van postcrossing en ik dacht: kom, ik vraag gewoon een adres aan. Iemand uit Shanghai, niet eens uit Finland. Fijn zo. ben meteen gestopt met aanvragen
Wel 2 expired en 1 bijna, volgens mij zijn er echt 3 kaarten kwijtgeraakt in de decemberdrukte.
Denk dat het wel goed gaat komen, men is regelmatig online en nieuwe kaarten onderweg.
1x Spanje,
2x USA,
2x Duitsland
2x Griekenland (de 1e official en de 2e!)
1x Tjechie
1x Ijsland
1x Hongarije
1x Italie
1x Finland
dat is nog eens een gevarieerde selectie he? Ik mag er nu weer 9 versturen en heb er 202 geregistreerd als verzonden. Zelf heb ik er 196 ontvangen.
heb overigens meer dan 50 kaarten uit zweden en noorwegen terug mee genomen niet slecht… vooral in zweden ben ik me te buiten gegaan aan mooie kaarten voor 1 hele Zweedse kroon (minder dan 10 euroct!)
Ik heb in totaal 65 kaarten verstuurd waarvan 25 naar Finland. Soms zou je een land tijdelijk willen blokkeren. Heb er net weer wat aangevraagd en na Zwitserland, Hong Kong en Taiwan dacht ik: stoppen maar, dit is prima zo!
En vandaag bijna alle kaarten die in kreeg gefotografeerd en op de site gezet, moest ook nog steeds gebeuren.
Ik had even een tijdje dat ik allemaal kaarten van kinderen kreeg en ook naar kinderen moest sturen, maar dat is alweer over.
Vandaag een kaart uit Jakarta, Indonesia en South Korea. Gisteren had ik er 1 uit Spanje. Hier was ik erg verbaasd over, daar we nooit post krijgen op maandag. Ik ben erg gelukig met deze kaarten. Ze hebben ook van die hele mooie postzegels.
Ga ze nu even snel registreren.