+ Het grote Postcrossing topic +

Ze zijn de laatste dagen behoorlijk met de site bezig.

Viel me op dat de laatste adressen allemaal zonder naam zijn.

Als je address aanklikt zie je dat je naam weg is, kun je zelf weer toevoegen.

Zal vast vanwege de privacy zijn, maar of het handig is ???

Hahaha, Carolina een haan op rolschaatsen, leuk om te krijgen !!!

Heb weer 4 kaarten klaar liggen voor de brievenbus, allemaal heel verschillend, vind het weleens jammer dat er zo weinig gescanned word.

grin Ja, humor hè?! :smiley:

Hoezo zie je dat je naam bij het adres weg is?! Mijn naam staat gewoon nog boven mijn adres. En als ik op profiel klik, staat mijn naam daar ook gewoon nog.

Marifran: dat is inderdaad jammer… Zou wel willen terugzien welke kaarten ik heb verzonden… :slight_smile: Al weet ik dat nog wel een klein beetje :wink:

Twee registraties: Nederland en Lithuania. Nieuwe adressen: Belgie en Lithuania.
Nederland gaat dus wel lekker snel zeg :slight_smile:

Ik gister en eergisteren een kaart uit Litouwen… ik ga nu weer ff 2 kaartjes sturen!!

Finland & Estland… Pfff ik wil weer een bijzondere bestemming!!! :frowning:

Jippie!! Zojuist mijn 3e Kaj Stenvall ontvangen!!! :smiley:

en een kaart uit Canada/Calgary:

Gisteren is mijn kaart naar Duitsland geregistreerd. :slight_smile:

Heb nu nog 7 kaarten travelling, 8 als je ook de expired kaart naar Australië meetelt. Hopelijk komt die toch ooit nog eens aan…

@Cynthia: tof dat je nog een Kaj Stenvall kaart hebt ontvangen!

Registratie naar China in 19 dagen en vandaag zelf 1 uit China in de bus + 1 uit Finland.
Nieuw adres: China, is niet te geloven.
Heb ik even geluk. :slight_smile:

Ik kreeg net een hele aparte zelf gemaakte kaart uit Erfurt, echt leuk knip en plakwerk. Zal hem van de week eens online zetten.

En alweer zo’n vrolijke start van de dag

Hello Erik
Absolutelly beautiful the postcard of Nepal that you sent to me.
You are a great photographer.
I wish you a great 2009 with more trip and more photos.
Greetings from Brazil.
Leo

Ik had deze week weer 5 kaartjes, 2 uit Finland, 2 uit de US en een uit Oostenrijk. En jawel, mijn swap uit Ecuador is binnen!!!
Nieuwe kaarten aangevraagd, iets meer gevarieerd :): 2x Finland, 1x Noorwegen, 1x USA, 1x Australie en 1x Taiwan. Voor de laatste ben ik een beetje bang, want mijn Azie kaartjes blijken maar niet aan te willen komen, maar dit is weer een nieuwe kans.

In 2 dagen vier kaarten gekregen. 2 Duitsers en 2 Finnen, dan ben ik stiekem toch een heel klein beetje teleurgesteld… Ik vind iedere kaart leuk maar een kaart uit India of zo toch net even iets leuker.

Van deze foto heb ik kaarten laten maken, waar de ontvangers nu zo blij mee lijken te zijn.

Erik: dat is wel een erg mooie foto/kaart!! Kan we voorstellen dat ze die mooi vinden!

Van deze foto heb ik kaarten laten maken, waar de ontvangers nu zo blij mee lijken te zijn.
[/quote]

Vind het ook een geweldig idee en leuke kaart, wil ik ook wel ontvangen. Denk alleen niet dat je was daar snel droogt. :smirk:

Ik had vandaag zelf een kaart uit Zuif Afrika.

Het was daar 's nachts -15 tot -20, dan kan je je was vriesdrogen :slight_smile:

:hihi: Maar of je daar echt blijer van word weet ik niet.

Als je 's nachts je plasje doet en daarna weer je warme slaapzak in kruip…jazeker!

Was leuk thuis komen na een weekendje Ardennen!
Tussen de Duitse kaarten lag een panda uit Chengdu, een nieuwe Kaj Stenvall en een supermooie official uit Mexico !!