+ Het grote Postcrossing topic +

Hey Cynthia, jouw avatar heb ik van de week uit Maleisie ontvangen :nod:.

Babseba: gaaf zeg, die torens vind ik echt mega indrukkend!!! Mijn avatar is overigens mijn eigen foto :wub:

Chili & Ecuador is ook gaaf zeg!!

Iedereen heeft het maar druk met kaarten sturen en ontvangen. Kaart naar Brazilie is net geregistreerd. Heeft er 12 dagen over gedaan, erg snel dus. Ga morgen even een adresje aanvragen. Duimen dat het een verre word.

Vandaag had ik ook nog 2 kaartjes in de bus, allebei heel mooi met oude gebouwen erop, uit Dld en Estonia.

Zo, administratie ook weer klaar :D,
4 kaarten ontvangen en 2 nieuwe geschreven, naar Noorwegen en Istanbul.

Xenomania, ik zag op het forum deze tip:
Kijk in what is happening now
laat eerst sent to Finland and Germany voorbij komen en vraag dan pas een nieuw adres aan.
Heb het idee dat het werkt, ipv Duitsland zoals verwacht mag ik naar Turkije.
In het weekend zie je ook wat vaker exotische landen voorbij komen, zag net Bahama’s !!!

Groot gelijk Babseba als de kaarten niet per toeval naar je toekomen kun je het altijd zelf regelen… en een meeting in Cuenca is natuurlijk helemaal super !!!

Cyn … een nieuwe avatar… echt glamorous hoor :lol:

Xenomania, ik zag op het forum deze tip:
Kijk in what is happening now
laat eerst sent to Finland and Germany voorbij komen en vraag dan pas een nieuw adres aan.
Heb het idee dat het werkt, ipv Duitsland zoals verwacht mag ik naar Turkije.
In het weekend zie je ook wat vaker exotische landen voorbij komen, zag net Bahama’s !!!
[/quote]

Ok, dank. Zal er eens op letten.

Nieuw adres: lithuania

Zo ziet mijn lijstje traveling er nu uit, best gevarieerd.

Turkije 1 dag
Noorwegen 1
Polen 3
Litouwen 3
Frankrijk 3
Finland 6
Thailand 6
China 13
Taiwan 34
USA 43
Oekraine 44
Belarus 51

Die onderste 4 zijn regelmatig online en registreren ook kaarten.
Denk echt dat er een paar kaarten verloren zijn. ga dus maar nieuwe sturen.

Hebben jullie nog kaarten van december onderweg ?

Ik geloofde vandaag mijn ogen niet. Had een kaart bij de post, niet vreemd zou je zeggen, maar dit was een gescheurde kaart. Weet niet wie de andere helft heeft. Echt hier kan ik niet bij, echt ongeloofelijk. Krijg ik eindelijk een recept kaart, die ik graag ontvang, kan ik het niet maken, omdat er maar de helft op staat. :frowning: :frowning: De kaart komt uit Amerika.

Dat meen je niet xenomania!!! Wat erg! Wat lomp van de post zeg!!! Kon je wel tenminste nog de postcrossing ID lezen?! Misschien wil de verzender 'm nog wel een keertje sturen… Of in ieder geval een origineel scannen en mailen ofzo… Als hij/zij die kaart nog ergens kan vinden tenminste.

Ik had vandaag 3 kaarten in de bus: 1 uit Frankrijk en 2 uit Duitsland, waarvan eentje een hele grappige Duitse Donald Duck kaart. :smiley:

[quote=“Carolina, post:1772, topic:57475”]

Dat meen je niet xenomania!!! Wat erg! Wat lomp van de post zeg!!! Kon je wel tenminste nog de postcrossing ID lezen?! Misschien wil de verzender 'm nog wel een keertje sturen… Of in ieder geval een origineel scannen en mailen ofzo… Als hij/zij die kaart nog ergens kan vinden tenminste.

Ja, ze gaat me een nieuwe in een envelop sturen. Vind ik echt helemaal geweldig.
Even een klacht naar TNT post gedaan. Vorige keer had ik al gebeld , omdat mijn kaarten beschadigd aan kwamen en nu dit. Ik krijg gelukkig een nieuwe, dat wel. :slight_smile:

geen kaarten gehad, wel twee registraties (Australië 11 dagen en Noorwegen 13 dagen). Nieuwe adressen zijn Taiwan en Portugal, ben hier erg blij mee.

Even een up-date van wat er onderweg is: de hier boven genoemde twee, dan
Lithuania 2 dagen,
Zuid-Afrika 6 dagen,
Finland 6 dagen,
Duitsland 11 dagen,
Malaysia 13 dagen,
China 16 dagen,
Amerika 56 dagen,
Frankrijk 60 dagen, :frowning:

Dat is het dan, gaan er weer een paar naar expired denk ik.
Heb en houd toch nog hoop dat ze ooit nog aan komen :slight_smile: .

Xenomania er is nog hoop!!

Mijn Belarus is geregistreerd na 53 dagen, had ik zelf niet meer verwacht, de nieuwe kaart lag al klaar.

Heb net weer kaarten geschreven naar

Armenie!!! Australie en Canada, oh ja en Finland en Duitsland.

Dit kreeg ik net uit Noorwegen:

Dear Erik,
Thanks a million for your wonderful letter with the fabulous card, and for
surprising me on my birthday with your message - you have made me very happy!!

Big hugs from Joey

Wordt een mens vrolijk mee wakker.

Gave reactie Erik, sommige bedankjes zijn echte pareltjes !

Zag trouwens dat er weer een nieuw optie mogelijk is in het profiel.

Je kunt aanvinken of je wel of niet in bent voor een privat swap.

No mail today of registraties. Kaart Frankrijk expired. Nieuw adres Nederland, lekker dichtbij. Komt dan weer lekker snel aan, of niet :slight_smile:

Ik had gisteren een kaart uit België en een hele grappige uit de states (What a big cock between her legs!!! :wink: :D).

@xenomania: fijn dat ze een nieuwe kaart toestuurt, hoop dat deze wel goed aankomt!!! :thumbsup:

@kingfishererik: Dat is inderdaad een heerlijke reactie om te krijgen! Lekker zo op de vroege morgen! :zon02:

@marifran: oh, die nieuwe optie heb ik nog niet gezien. Ga gelijk ff kijken!

Liefs,
Carolina